شناسهٔ خبر: 54074281 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

۴۰۰ شهروند جهرمی و خفری در دوران کرونا جان باختند

جهرم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در طول شیوع بیماری کرونا، تعداد ۴۰۰ شهروند جهرم و خفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانیان پیش از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز استاد که در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، گفت: بی شک اساتید نقش اساسی در ترویج دانش، رشد فکری و شخصیتی دانشجویان دارند و خروجی‌های خوب منوط بر آموزش صحیح و هدفمند اساتید است.

وی افزود: برای بهبود آموزش‌ها و توسعه، پربار کردن کلاس‌ها بسیار مؤثر است زیرا دانشجویان اصلی ترین گیرنده آموزش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه در ۲ سالی که گذشت شرایطی سخت در وزارت بهداشت حاکم بو و شهرستان جهرم هم مانند سایر شهرهای ایران شرایط سختی را پشت سر گذاشت، عنوان کرد: در جهرم نزدیک به ۱۵۰ هزار تست کرونا گرفته شد و ۵۰ هزار نمونه مثبت داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت نزدیک به ۹ هزار نفر بیمار مبتلا در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری شدند، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا بیش از ۴۰۰ نفر بر اثر بیماری کرونا فوت شدند که ۳۱۱ مورد آن مربوط به جهرم بود که اکثراً از سالمندان بودند.

رحمانیان گفت: در دوران کرونا در قسمت بالینی پزشکان و متخصصین ما تلاش مضاعف داشتند، با توجه به مهم بودن بحث بالینی آموزش‌ها در اپیدمی کرونا به صورت حضوری در بیمارستان‌ها برگزار شد و خللی در آن وارد نشد.

وی گفت: در دوران کرونا آموزش‌ها به صورت مجازی بود و اساتید علوم پایه دانشگاه در این زمینه تلاش‌های بسیار داشتند و با زیر ساخت‌های آموزشی مجازی که ایجاد شد، آموزش‌ها با کیفیت بالا ارائه شد.

نظر شما