شناسهٔ خبر: 54074093 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اظهارات دردناک یک داور؛ در لابی هتل تهدید شدم/ یک سورن مشکی ۳ بار از پشت به ماشین من زد!

مرتضی شهریاری می‌گوید رییس کمیته داوران برای پیگیری حالش هنوز با او تماس نگرفته است.

صاحب‌خبر -

مرتضی شهریاری، کمک داور دیدار ذوب‌آهن و تراکتور که دیشب (یکشنبه) در اتوبان تهران - قم دچار حادثه واژگونی خودرو شد درباره حال جسمی و روحی‌اش توضیح داد: خدا را شکر از نظر جسمی آسیب جدی ندیدم اما از نظر روحی خوب نیستم و هنوز با شوک این اتفاق کنار نیامده‌ام. از صبح هم در دادگستری و نهادهای مربوطه در حالی پیگیری این قضیه هستم و حتی نرسیدم که به فدراسیون بروم.

او درباره پیگیری حالش از سوی کمیته داوران و به خصوص افشاریان، رئیس این کمیته تصریح کرد: خسروی (عضو کمیته داوران) چند بار به من زنگ زد و پیگیر کار و حال و احوالم بود. همچنین پیشکسوتان دیگری مانند رضا سخندان نیز چند بار با من تماس گرفتند و جویای حالم شدند اما گویا خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در جلسات مختلف مربوط به مجمع فدراسیون فوتبال است و هنوز وقت نکرده با من صحبت کند اما دورادور پیگیر حالم بوده است.

این کمک داور در خصوص شکایت باشگاه ذوب‌آهن از او به دلیل مصاحبه‌اش در یک رسانه مبنی بر این که ذوب‌آهنی‌ها در سانحه رانندگی‌اش نقش داشتند توضیح داد: من نمی‌دانم که آیا شکایتی از من صورت گرفته یا خیر اما من نگفتم که این اتفاق توسط سرپرست یا هر کدام از ارکان باشگاه ذوب‌آهن صورت گرفته است. هوشنگی، سرپرست ذوب‌آهن در لابی هتل من را تهدید کرد و با توجه به این که آن سورن مشکی سه بار از پشت به ماشین من زد تا این که بالاخره ماشین من واژگون شد، طبیعی بود که ذهن من به سراغ این برود که حادثه می‌تواند به آن تهدید در لابی ربط داشته باشد. من نمی‌دانم این اتفاق کار چه کسی بوده اما پیگیر آن هستم. فعلا آواره در شهر غریب و بدون ماشین پیگیر کارهایم هستم تا مقصر را پیدا کنم.

برچسب‌ها:

نظر شما