شناسهٔ خبر: 54073676 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد

سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور برگزار و در این گردهمایی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشور معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» معرفی و با اهدای لوح سپاس و تندیس از این مرکز، تجلیل شد.


در لوح تقدیر مرکز مشاوره این دانشگاه آمده است: «ریاست محترم مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه خدمات مرتبط با سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان در ایام کرونا، برگی درخشان از فعالیت‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور شد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش بی بدیل، مجدانه و دلسوزانه رئیس و همکاران محترم آن مراکز در ارتقای سلامت و ارائه خدمات روان‌شناختی به دانشجویان عزیز این مرز و بوم، بدینوسیله کسب عنوان «مرکز مشاوره نمونه» در ارزیابی سال ۱۴۰۰ مرکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور را به جنابعالی و همکاران محترم تبریک عرض می‌نماییم.»


سی و سومین گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.


در این گردهمایی بیش از ۱۳۰ دانشگاه و رئیس مراکز مشاوره حضور داشتند.

نظر شما