شناسهٔ خبر: 54073399 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در آستانه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) انجام شد؛

بازپیرایی و پاکیزه سازی مرقد مطهر با همت شهرداری منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرایی کردن تمهیدات لازم برای برگزاری سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب به‌عنوان نخستین منطقه شهرداری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امین سالاری‌پور از اجرایی کردن تمهیدات لازم برای برگزاری سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب به‌عنوان نخستین منطقه شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی (ره) پاکیزه‌سازی، هرس و زیباسازی این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز منطقه انجام شد.

شهردار منطقه ۱۴ خاطرنشان کرد: در این راستا پهنه تحویلی منطقه در حرم مطهر در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر است و از بازپیرایی و زیباسازی محیط پیرامونی تا نظافت و پاکسازی با استقرار اکیپ‌های اجرایی انجام شد. مسئولان شهری منطقه نیز برای انجام اقدامات ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) بازدید لازم را انجام دادند.

وی با بیان این که شرایط لازم برای حضور زائران با اجرای اقدامات و ارائه خدمات بهینه در پهنه تعیین شده مرقد امام در بخش خدمات شهری و محیط زیست فراهم شده است، افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی اکیپی از نیروهای کارگری و اجرایی به پهنه اعزام می‌شوند تا ضمن آماده سازی پهنه، در حین و پس از مراسم نسبت به ارائه خدمات به زائران اقدام شود.

پیرایش محیطی و انتقال نخاله‌های پسماند، استقرار اکیپ‌های اجرایی، مدیریت بحران و تجهیزات، تأمین روشنایی پهنه مشخص شده در اطراف حرم مطهر، عملیات رفت و روب، علف کشی، تسطیح و خاک برداری و در کل فعالیت شهرداری منطقه ۱۴ به منظور برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدمات شهری، عمرانی و … تا پایان مراسم ارتحال ادامه دارد.

نظر شما