شناسهٔ خبر: 54073198 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نخستین کتاب زندگی نامه شهید فخری‌زاده رونمایی می‌شود

محمدرضا بختیاری

رئیس اداره تألیف و نشر اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب نشر شاهد برنامه‌های متفاوتی اعم از رونمایی از کتاب یا نقد و بررسی برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

زهرا شیرکوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور نشر شاهد سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیح داد: این انتشارات با ۴۰۰ عنوان کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. ۱۰۰ عنوان از این آثار جدید منتشر شده‌اند یا تجدید چاپ شده‌اند.

رئیس اداره تألیف و نشر اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه نشر شاهد برنامه‌های متفاوتی اعم از رونمایی از کتاب یا نقد و بررسی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: کتاب «تویی که نمیشناختمت» قرار است روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه رونمایی شود. این کتاب را سعید علامیان به نگارش درآورد است. «تویی که نمی‌شناختمت» زندگی‌نامه دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» را  روایت کرده است. این اثر نخستین کتاب پیرامون زندگی شهید فخری‌زاده است.

شیرکوند گفت: همچنین دو نشست به عنوان «نقش و جایگاه زن در ادبیات ایثار و شهادت» و «نقش ادبیات (شعر و داستان) در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید» قرار است در روزهای بیست و هفتم اردیبهشت و سی و یکم برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما