شناسهٔ خبر: 54073045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

به ۴۰ میلیارد به بودجه و اعتبار نیاز داریم

پاکدل: ظرف هندبال نباید کوچک دیده شود/ باید پی‌گیری کنیم تا حضورمان در بازیهای قونیه قطعی شود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ظرف هندبال نباید کوچک دیده شود و به ۴۰ میلیارد به بودجه و اعتبار نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری وسلین وویوویچ سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی هندبال کشورمان از ساعت ۱۱ امروز، دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور اصحاب رسانه در محل فدراسیون هندبال صورت گرفت.

در ابتدا علی‌رضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: سال مهمی برای هندبال در پیش داریم و به حمایت‌های مالی و بودجه‌ای کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نیاز داریم. ظرف هندبال نباید کوچک دیده شود تا برنامه‌ریزی‌ها به‌ثمر بنشیند. بالغ بر ۴۰ میلیارد به بودجه و اعتبار نیاز داریم؛ بخشی از آن هم باید حمایت نهادهای عالی ورزش باشد.

وی در ادامه بیان داشت: با سرمربی تیم ملی صحبت کردیم و قرار شده که او در بحث آموزش به نیازهای ما کمک کند. حدود ۲ ماه پیش در ستاد بازی‌ها اعلام شد که تیم هندبال آقایان قطعا برای بازی‌های قونیه هست که به اطلاع وویوویچ رساندیم. بازی‌های آسیایی که لغو شد اما برای هم‌بستگی اسلامی سرمربی تیم ملی برنامه ریخته و برای شناخت تیم به آن نیاز دارد. حضورمان شدنی هست و از دوستان خواسته‌ایم برای اعزام‌مان تلاش کنند.

پاکدل عنوان داشت: جدیدا به ما اعلام کردند که دیگر مشخص نیست و باید ستاد بازی‌ها در ترکیه تصمیم‌گیری کنند، این باعث نارضایتی سرمربی تیم ملی شده و برنامه‌ها دارد خراب می‌شود. باید پی‌گیری کنیم تا حضورمان در قونیه قطعی شود چون تیم‌ها مهم دنیا هستند. این محک خوبی است و باعث شناخت نقاط ضعف و قوت ماست.

انتهای پیام/


 

 

نظر شما