شناسهٔ خبر: 54072819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روزنامه‌های ورزشی انگلیس؛

تایید تن‌هاخ برای ماندن رونالدو در منچستریونایتد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز دوشنبه _بیست‌وششم اردیبهشت ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* یوونتوس روز امروز مذاکرات جدیدی را برای انتقال پل پوگبا انجام خواهد داد تا با نمایندگان پوگبا به امید توافق بر سر هافبک منچستریونایتد دیدار کند.

تایید تن هاخ برای ماندن رونالدو در منچستریونایتد!

* فرانکی دی یونگ، هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد، طبق گزارش‌ها، سران بارسلونا را از تمایل خود برای ماندن در نیوکمپ پس از این تابستان مطلع کرده است.

سان:

* اریک تن هاخ در صحبت‌های خود اشاره واضحی به حفظ کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیمش داشته است.

* مدافعان میانی آرسنال، بن وایت و گابریل ماگالهس، هر دو در تمرین دیروز تیمشان پیش از بازی امشب مقابل نیوکاسل غایب بودند.

دیلی اکسپرس:

* بر اساس گزارش‌ها، آرسنال آماده است حدود ۶۸ میلیون پوند برای سه هدف تابستانی خود خرج کند، توپچی‌ها قصد دارند مارکینیوس، جوان برزیلی را به خدمت بگیرند، در حالی که گزارش‌ها می‌گویند گابریل ژسوس و آرون هیکی نیز اهداف اصلی هستند.

تایید تن هاخ برای ماندن رونالدو در منچستریونایتد!

تایمز:

محمد صلاح و ویرجیل فن دایک قرار است دیدار فرداشب لیورپول مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر را از دست بدهند زیرا یورگن کلوپ به دنبال حفظ آمادگی جسمانی آنها قبل از فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید است.

دیلی تلگراف:

متیو مات، سرمربی کریکت زنان استرالیا، به عنوان گزینه مورد علاقه برای سرمربیگری جدید انگلیس ظاهر شده است، و تصور می‌شود که این مرد استرالیایی از پل کالینگوود به عنوان مدعی اصلی پیشی گرفته است.

دیلی رکورد:

دایچی کامادا اذعان می‌کند رنجرز بازیکنان خوبی برای اذیت کردن آینتراخت فرانکفورت در فینال لیگ اروپا را دارد، اما ستاره ژاپنی مصر است که تیمش مطمئن است رؤیای مردان جیووانی ون برونکهورست برای قهرمانی در لیگ اروپا را از بین می‌برد.

نظر شما