شناسهٔ خبر: 54072545 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روزنامه نیکه ای ژاپن:

ایالات متحده و 6 عضو دیگر APEC در پی حذف روسیه از چارچوب جدید انتقال داده

صاحب‌خبر -
ایالات متحده و 6 عضو دیگر APEC در پی حذف روسیه از چارچوب جدید انتقال داده

خبرگزاری آریا- به گفته روزنامه، نیکه ای ژاپن این چارچوب قرار است جایگزین چارچوب هایی شود که در حال حاضر در مجمع همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه استفاده می شود.

به گزارش سرویس علمی آریا به نقل از تاس؛روزنامه تجاری نیکه ایNikkei ژاپن روز دوشنبه گزارش داد که ایالات متحده، ژاپن، کانادا، کره جنوبی، تایوان، فیلیپین و سنگاپور توافق کرده‌اند که چارچوبی جمعی برای انتقال داده‌ها از جمله داده‌های شخصی ایجاد کنند که چین و روسیه را مستثنی می‌کند.

به گفته این روزنامه، این چارچوب قرار است جایگزین چارچوب هایی شود که در حال حاضر در مجمع همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه استفاده می شود که چین و روسیه نیز اعضای آن هستند. به گفته این روزنامه، علاوه بر این، از کشورهای خارج از APEC، از جمله برزیل و بریتانیا، نیز برای مشارکت دعوت خواهند شد. برنامه‌هایی برای ایجاد چارچوبی برای انتقال حجم زیادی از داده‌ها، از جمله داده‌های اقتصادی، وجود دارد که با اندازه مکانیزم مربوطه مورد استفاده اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد.

از جمله، این چارچوب می تواند برای گسترش شبکه های تجارت الکترونیکی و برای معرفی سیستم های کنترل حمل و نقل بدون سرنشین منطقه ای که به طور مشترک توسعه یافته اند استفاده شود.

نظر شما