شناسهٔ خبر: 54070846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

شربیانی خبر داد؛

اجرای کمپین «پیگیری مشکلات پهنه جنوب تهران» تا پایان بهار

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از حضور اعضای شورا در مناطق 15 تا 20 شهرداری تهران در راستای اجرای کمپین پیگیری مشکلات پهنه جنوب پایتخت تا پایان فصل بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در خصوص کمپین پیگیری مشکلات پهنه جنوب تهران، اظهار کرد: این یک واقعیت است که هر مدیریت شهری در دوره حضور خود این شعار را اعلام کرده که فاصله شمال و جنوب تهران را کم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه من در منطقه 20 به دنیا آمدم و در این منطقه زندگی می کنم، یادآور شد: من مسائل و مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک می بینم.

شربیانی با تأکید بر اینکه ما نمی خواهیم تبعیضی بین شمال، جنوب، شرق و غرب تهران قائل شویم، خاطرنشان کرد: همچنان که موظفیم خدمات رایج را به تمام مردم شهر ارائه دهیم باید  به جنوب تهران ویژه‌تر بپردازیم. این منطقه سرباری بسیاری از مسائل و مشکلات شهر را می‌پذیرد و با توجه به این موضوع موظفیم مسائل آن را ویژه پیگیری کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به این شرایط، من تصمیم گرفتم از نزدیک در کنار آنها قرار بگیرم. تجربه خوبی را در منطقه 20 داشتیم و در مناطق 15 تا 19 شهرداری تهران نیز این طرح اجرا خواهد شد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه تا پایان فصل بهار قصد دارم در تمام این مناطق کنار مردم حضور پیدا کنم، گفت: تمام این دیدارها کاملا آزادانه و بدون هماهنگی قبلی انجام می‌شود و هر شهروند جنوب تهران می‌تواند مشکلات خود را در این دیدارها با ما در میان بگذارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مسئولان در جمع مردم، اظهار کرد: حضور بی‌واسطه و بدون تکلف در این وضعیت موجود معیشتی و اقتصادی می‌تواند امیدآفرین باشد و در کنار هم بودن مدیران و مردم را به صورت واقعی و حقیقی به نمایش بگذارد.

مخبر و نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی مردم، یادآور شد: 65 تا 70 درصد مواردی که از سوی مردم مناطق جنوب تهران مطرح شده، مشکلات شهرسازی بوده و اشتغال، مسائل عمرانی محلات و موضوعات فرهنگی از حیث اماکن ورزشی از دیگر مسائل عنوان شده است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری این دیدارها بسیار مهمتر از انجام آن است، تصریح کرد: با توجه به این موضوع یک تیم بسیار قوی، پیگیر و جوان موظف به پیگیری مسائل مطرح شده، هستند ولو پیگیری‌ها نتایج منفی داشته باشد. مهم این است که اهالی مناطق و مراجعه کنندگان بدانند که مسائل آنها توسط نهادهای مسئول پیگیری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما