شناسهٔ خبر: 54068839 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در نقاط شهری و روستایی تفت

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان تفت از برخورد قاطع قانون با متخلفین پخت و پز نان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصر دهقانی تفتی گفت: در صورت عدم رعایت ساعت پخت و تعطیلی غیرمجاز واحد‌های صنفی نانوایی پرونده تخلف در اسرع وقت به تعزیرات حکومتی و دادستانی ارسال و برخورد جدی و قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان تفت در حاشیه این جلسه با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: همه مسئولان از مسائل و مشکلات نانوایان که از قشر زحمت‌کش جامعه هستند باخبرند و در تلاش هستند با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات این قشر از جامعه را رفع نمایند، اما این موضوع دلیلی بر عدم رعایت قانون و مقررات توسط تعدادی از واحد‌های نانوایی نیست.

ناصر دهقانی تفتی، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان تفت این مطالب را در کارگروه امنیت غذایی شهرستان بیان کرد.

ناصر دهقانی تفتی گفت: تأمین نان مردم خط قرمز تمامی مسئولان است و نظارت بر بازار به صورت محسوس و نامحسوس تشدید شده و در صورت عرضه خارج از شبکه آرد و نان قطعاً برخورد خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: ساعت پخت جدید نانوایی‌های شهر تفت از سوی اتحادیه نانوایان تهیه می‌شود و از مردم درخواست می‌شود در صورت عدم رعایت ساعت پخت یا تعطیلی غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۲۴ یا شماره تماس‌های ۰۹۹۶۱۶۳۶۵۵۰ و ۰۹۱۳۱۵۶۰۲۷۱ مربوط به مسئولان اتحادیه صنف نانوایان یا شماره تماس ۰۹۱۳۳۵۷۳۳۴۱ مربوط به کارشناس آرد و نان جهاد کشاورزی تفت اعلام نمایند.

دهقانی گفت: شماره تماس ۳۱۱۱۹۶۰۸ در فرمانداری تفت مربوط به کارشناس واحد آرد و نان نیز در ساعت اداری پاسخگوی مسائل و مشکلات این حوزه است.

نظر شما