شناسهٔ خبر: 54068019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نعمت‌پور: کشتی فرنگی جوانان آینده‌ داری دارد

سرپرست تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی به تورنمنت پتکو سیراکوف بلغارستان پس از مقام سومی ایران در این رقابت‌ها گفت: ملی‌پوشان با نتیجه‌ای که گرفتند نشان دادند آینده‌دار هستند و می‌توانند در آینده نزدیک به عنوان پشتوانه به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، طالب نعمت‌پور، سرپرست تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی زیر 23 سال جام پتکو سیراکوف بلغارستان در صحبت های خود گفت: مسابقات در 4 روز برگزار شد و تیم ایران با 8 کشتی گیر در 7 وزن به این مسابقات اعزام شد و در وزن 60 کیلوگرم دو نماینده داشتیم. بنا بر جدول مسابقات و آسیب دیدگی محمدحسین محمودی که از دور رقابت ها کنار رفت، در نهایت با 6 کشتی گیر در 6 وزن شرکت کردیم که با 4 طلا، یک نقره و یک برنز و کسب مقام سومی به کار خودمان در این تورنمنت پایان دادیم.

نعمت‌پور با بیان اینکه تورنمنت بین‌المللی پتکوسیراکوف در رده امید برگزار شد، درباره سطح برگزاری مسابقات اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات با توجه به برگزاری در رده زیر 23 سال، قابل قبول و بالا بود و ملی پوشان اعزامی عملکرد خوبی داشتند. حتی تیم های قزاقستان و ترکیه با تمام توان به بلغارستان آمده بودند و این تورنمنت به نوعی انتخابی این دو کشور برای مسابقات جهانی بود.

وی درباره تیم منتخب اعزامی ایران به بلغارستان هم خاطرنشان کرد: تیم جوان و خوبی با نظر کادر فنی کشتی فرنگی در جام سیراکوف شرکت کرد و ترکیب تیم ملی‌پوشانی بودند که قبل از این شایستگی‌هایشان را ثابت کرده بودند و در جام تختی توانسته بودند جزو نفرات برتر قرار بگیرند. نتیجه خوبی هم گرفته شد و بچه های اعزامی نشان دادند که آینده‌دار هستند و می توانند در آینده نزدیک به عنوان پشتوانه به تیم بزرگسالان هم راه پیدا کنند.

سرپرست تیم منتخب اعزامی کشتی فرنگی به جام پتکو سیراکوف افزود: البته نقاط ضعف و کمبودهایی هم دیده شد که با تمرین و برنامه‌هایی که در نظر گرفته می شود، برطرف خواهد شد تا عملکرد کامل‌تری را از این ملی پوشان جوان و مستعد در مسابقات آینده شاهد باشیم.

نعمت‌پور درباره تورنمنت‌ها و مسابقات پیش روی تیم زیر 23 سال کشتی فرنگی ایران که برای حضور در مسابقات جهانی 2022 آماده می شود، هم تصریح کرد: پس از بازگشت به ایران در جلسه‌ای که با حضور آقای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و آقای دبیر ریاست فدراسیون خواهیم داشت، درباره برنامه‌های بعدی تیم زیر 23 سال، تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تشکر از تک تک کشتی گیران تیم اعزامی به مسابقات بلغارستان گفت: از همه بچه‌ها که با جان و دل کشتی گرفتند و باعث سرافرازی ایران شدند، تشکر می کنم. همچنین از تمامی کادر فنی و مربیان زحمت‌کش هم قدردانی کنم.

انتهای پیام//

نظر شما