شناسهٔ خبر: 54055544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم از توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌های استان اردبیل خودداری کنند

گروه استان‌ها - مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: مردم از توقف و اطراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات استان خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از هواشناسی استان، سیاوش محمدی درباره وضعیت جوی استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز(یکشنبه 25 اردیبهشت) آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و افزایش نسبی دما پدیده غالب خواهد بود.

وی افزود: از فردا (دوشنبه 26 اردیبهشت) با نفوذ سامانه ناپایدار به استان شاهد افزایش ابرناکی و ناپایداری ها خواهیم بود و در برخی از مناطق استان رگبار باران(گاهی توام با رعدوبرق) و تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تشکیل ابرهای همرفتی در مناطق مستعد بویژه کوهپایه ها و ارتفاعات، بارش تگرگ دور از انتظار نیست. لذا اجتناب از توقف و اتراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات توصیه می شود.

محمدی ادامه داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز با تقویت زبانه های پرفشار در سطح زمین بارش خفیف باران، رخداد مه و کاهش نسبی دمای هوا، موجب جوی خنک و بهاری می شود؛ این سامانه روز پنجشنبه(29 اردیبهشت) از استان خارج می شود.

انتهای پیام/144/س

نظر شما