شناسهٔ خبر: 54043648 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شبکه یک در فقدان سریال جدید، "نون خ ۳" پخش می‌کند

اقتصاد ایران: فصل سوم «نون‌خ» در حالی دوباره به شبکه یک می‌آید که شبکه سه از سریالِ‌جدید خود رونمایی کرده اما هنوز از سریالِ‌جدید شبکه یک خبری نیست.

صاحب‌خبر -
- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبِ گذشته بعد از چند هفته پخش، سریالِ «خوشنام» به ایستگاه پایانی رسید. در حالی‌که شبکه سه از «حکم رشد» رونمایی کرده و شبکه دو «از سرنوشت» را کماکان روی آنتن دارد اما هنوز از سریالِ جدیدی در اولین شبکه تلویزیون خبری نیست. 

چرا که روابط عمومی سیما اعلام کرد از امشب فصل سوم «نون‌خ» به تلویزیون برمی‌گردد. سریال 14 قسمتی که سعید آقاخانی ساخت و عید نوروز 1400 روی آنتن رفت و قرار است به مدت دو هفته پخش شود. 

به همین خاطر فعلاً مخاطبان منتظرِ پخش سریال جدیدی نباشند و کنداکتور نمایشی این شبکه تلویزیونی بعد از ماه‌ها پخشِ سریال‌های تولیدی همچون سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، «خودخواسته» ساخته علیرضا بذرافشان و «زیرخاکی3» به کارگردانی جلیل سامان، که در ایام عید نوروز روی آنتن رفت، در اختیار سریال‌های تأمینی و بازپخش قرار می‌گیرد.

باید دید شبکه یک سیما که به تازگی مدیر خود را تغییر داده و میثم مرادی بینا باج به عنوان مدیر شبکه یک سیما منصوب شده، چه تصمیماتی برای مدیریت شبکه در نظر خواهد داشت و آیا بعد از این دو هفته، کنداکتور نمایشی این شبکه با سریالی همچون «87 متر» کیانوش عیاری تکلیف آنتنِ‌خود را مشخص می‌کند یا از سیمافیلم سریالی را برای خود برمی‌گزیند.

این روزها «سنجرخان» محمدحسین لطیفی و «جشن سربرون» مجتبی راعی در مراحل پس‌تولید قرار دارند و هر دو کاندیدای شبکه یک سیما بوده‌اند. 

گفتنی است، فصل سوم سریال «نون‌خ» در ادامه ماجراهای بین نوری و اهالی روستا قرار دارد. 

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی ،شقایق فتاحی و مرتضی رستمی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما