شناسهٔ خبر: 54035286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کلیک کلیک، بنگ بنگ!

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: معلوم نیست در کدام قبرستان در آلبانی یا لندن و پاریس و لس آنجلس نشسته اند و هشتگ آشوب و اعتراض در ایران را داغ می کند. خیال می کنند سرگرم فریب مخاطب هستند.

یادشان می رود که بخش مهمی از فالوئرها را خودشان برای همدیگر در فضای مجازی دست و پا کرده و یکجا، چند هزار یا چند ده هزار دنبال کننده خیالی (!) پیدا کرده اند!  دُن کیشوت های ارتقا یافته ای هستند که به جای حمله به آسیاب بادی، یابوی فرماندهی برشان می دارد و دستور حمله صادر می کنند!

اما روز و ساعت وعده داده شده که سپری می شود و حتی کودکی هم به بازیچه ترقه در نمی کند، آوار افسردگی و سرخوردگی است که بر سرشان می ریزد. با این وجود، یک بار هم به خودشان نمی گویند که چرا باید دروغ خود را باور کنیم و خیال کنیم واقعا سر کوچه آش می دهند؟!

می ماند خجالت بی آبرو شدن؛ که خب! آبرو ندارند تا نگران لکه دار شدنش باشند. کار و بار شان همین است. نان شان از همین طریق تامین می شود: لاف بزنند، خالی ببندند، عملیات (!؟) کنند، فاکتور بنویسند و پولش را بگیرند.

زمستان سال ۱۳۸۸ وقتی شکست فتنه سبز آشکار شد و فتنه گران با هتاکی یه ساحت امام حسین (ع) دست خود را رو کردند و منفور مردم شدند، کاریکاتوریست فراری نشریات زنجیره ای و برخی افراد مشابه او نوشتند:

"دوستان ما پای اینترنت می نشینند و در حالی که پیتزا و یا کباب و ریحون، و چیپس و پفک سفارش داده اند، و یا در حالی که در یکی از سواحل اروپا و آمریکا مشغول منقل و بافور و بنگ و خوشگذرانی هستند، فضای مجازی را داغ می کنند، جنبش راه می اندازند، تظاهرات ترتیب می دهند؛

اما وقتی که روز وعده داده شده سپری می شود، و هیچ اتفاقی نمی افتد، معلوم می شود دروغ گفته ایم که بی شماریم و افسردگی اش برای دوستان ساده دل ما می ماند. با کلیک کلیک ، بنگ بنگ، نمی شود به مقابله با رژیمی رفت که پایگاه مردمی دارد".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما