شناسهٔ خبر: 54035274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راه خلخال به ماسال بازگشایی شد

اردبیل- ایرنا- رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خلخال گفت: راه خلخال به ماسال بعنوان آخرین راه بین‌شهری مسدود شده از برف این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

معروف خسروی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش از این همه محورهای ارتباطی مسدود شده از برف پائیز و زمستان سال گذشته این شهرستان به استان گیلان بازگشایی و در اختیار رانندگان عبوری از مسیرهای خلخال به پونل و خلخال به ماسوله قرار گرفته بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: محور خلخال به ماسال از ابتدای روستای هدف گردشگری گیلوان واقع در بخش شاهرود تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین انتهای گردنه واقع در این مسیر، آخرین راه ارتباطی بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان است که با تلاش راهداران برف روبی، بازگشایی، ایمن‌سازی و از امروز در اختیار مسافرین و گردشگران منطقه قرار گرفت.

وی یادآورشد: با وجود گذشت نزدیک به دو ماه از فصل بهار ارتفاع برف در برخی از مناطق برف و بهمن گیر این محور ارتباطی خلخال به استان گیلان به بیش از ۳ متر می‌رسد و حجم سنگین برف در مسیر یاد شده زمان اجرای عملیات برف‌روبی این راه را برای راهداران خلخال طولانی کرد.

نظر شما