شناسهٔ خبر: 54035030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

پای اینترپل به ماجرای بازیکن گابنی گل‌گهر باز شد

تسنیم

پس از درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های پلیس فتا، پای پلیس بین‌الملل به ماجرای بازیکن گابنی تیم گل‌گهر باز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، پرونده تخلف باشگاه گل‌گهر در ماجرای اریک بانیاما بازیکن گابنی این تیم در نهایت پس از بررسی در کمیته انضباطی، کمیته استیناف و اعاده دادرسی تأیید شد تا این پرونده از بُعد رسیدگی به نتایج باشگاه سیرجانی بسته شود، اما هنوز ابعاد دیگری از این ماجرا در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است.

بعد از درخواست کمیته انضباطی و پیگیری‌های پلیس فتا، مشخص شد که منشا ایمیل‌های جعلی ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران از کشور هنگ‌کنگ بوده و فرد یا افرادی از این کشور ایمیل‌های جعلی را به ایران ارسال کرده‌اند، موضوعی که پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر را با پیچیدگی‌هایی همراه کرده است.

در واقع اکنون پرونده اریک بانیاما در کمیته انضباطی از زاویه جعل در دو بُعد پیگیری می‌شود. ابتدا در خصوص فرد جاعل یا افرادی که این مدارک را با مقاصد مورد نظر خودشان جعل کرده‌ و دوم فرد یا افرادی که این مدارک جعلی را به فدراسیون ارائه داده‌اند و یا بر اساس قانون متهم به استفاده و ارائه اسناد مجعول هستند.

پیرو پیگیری‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با توجه به اینکه بر اساس گزارش استعلام دریافت شده، منبع ارسال ایمیل‌های جعلی کشور هنگ‌کنگ بوده،  از پلیس بین‌الملل (اینترپل) درخواست شده پیگیری‌های لازم را در خصوص شناسایی افراد جعل کننده در این کشور انجام دهد. تاکنون نتیجه تحقیقات پلیس بین‌الملل اعلام نشده است.

 پرونده بازیکن گل‌گهر همچنان در انتظار پاسخ استعلام‌های لازم و شناسایی جاعلان مدارک غیر واقعی و همچنین ارائه دهندگان اسناد مجعول مورد استفاده در داخل کشور است تا علاوه بر اعلام رأی نهایی در خصوص نتایج، از بُعد اسناد جعلی موجود در پرونده نیز احکام لازم صادر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما