شناسهٔ خبر: 54033553 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

تجمع علمای مسلمان لبنان:

اقدامات تروریستی در افغانستان، انتقام آمریکا از ملت این کشور است

تجمع علمای مسلمان لبنان اقدامات تروریستی توسط داعش در افغانستان را انتقام آمریکایی‌ها از ملت این کشور توصیف کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه پایانی نشست هفتگی خود در بررسی وضعیت لبنان و منطقه، انفجار تروریستی ظهر جمعه در مسجد «صابر ایوب» واقع در کابل پایتخت افغانستان را محکوم کرد.

علمای مسلمان لبنان تاکیدکردند، تکرار اقدامات تروریستی در افغانستان، نظر ما در همان ابتدای خروج آمریکایی‌ها از این کشور را تایید می‌کند، که آنها با فعال کردن داعش و فعالیت‌های تروریستی آن در افغانستان از مردم این کشور انتقام خواهند گرفت.

در این بیانیه همچنین به یورش صهیونیست‌ها به مراسم تشییع پیکر «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی الجزیره که به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، اشاره شده و آمده است: تجمع علمای مسلمان ممانعت از تشییع پیکر «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شهید فلسطینی توسط دشمن صهیونیستی، تخریب منزل وی و گرفتن پرچم فلسطین از دست شهروندان قدس را محکوم می‌کند.

علمای مسلمان لبنان از فراخوان به اجرای تحقیق توسط یک مرجع بی‌طرف و موضع یکپارچه فلسطینیان مبنی بر مخالفت با حضور صهیونیست‌ها که تنها متهم در این جنایت وحشیانه هستند، در گروه تحقیق حمایت کردند. 

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین به شهروندان قهرمان جنین که در برابر تلاش دشمن صهیونیستی برای تخریب این اردوگاه ایستادگی کردند، درود فرستاده و از همه ملت و گروه‌های فلسطینی خواستند در صورت اصرار دشمن به ادامه دشمنی‌های خود، با آتش پاسخ دهند.

در این بیانیه همچنین با اشاره به انتخابات پارلمانی پیش رو در لبنان از شهروندان این کشور خواسته شده است با حضور پرشور خود در انتخابات، جایگاه مقاومت نزد ملت لبنان را به همگان نشان دهند.

 

نظر شما