شناسهٔ خبر: 54032997 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۲۵ اردیبهشت ماه منتشر می‌شود

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی افزود: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۲۵ اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و غیره اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و غیره از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=۲&id=۷۶۵۸ منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۴/

نظر شما