شناسهٔ خبر: 54031174 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

با هدف گفت‌وگو با فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا؛

معاون وزیر ارتباطات از پارک اقتصاد دیجیتال خراسان رضوی بازدید کرد

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، به همراه مدیرکل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادها و مدیر کل امور مالی و ذیحسابی، با سفر به مشهد از بزرگ ‌ترین پارک تولید محتوا و شرکت‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات این استان، بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، هادی اصلان زاده، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیران ستادی و استانی از مرکز اقتصاد دیجیتال، واقع در طبقه چهارم شرکت پست خراسان رضوی بازدید و با فعالین این حوزه به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.
وی در ادامه این سفر یک روزه، ضمن بازدید از مرکز توسعه شرکت های فناور مستقر در ساختمان پست بانک استان، از نزدیک با پیشرفت های بخش فناوری اطلاعات در حوزه کسب و کارهای نوپا و ظرفیت های ایجاد شده توسط شرکت های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا و بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالیت های کارآفرین و دانش بنیان در راستای تحقق شعار امسال تاکید کرد.
بر مبنای این گزارش، پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سال 1397 در محل ساختمان پست ‏بانک این استان آغاز به کار کرد؛ این ساختمان با زیربنایی معادل 3000 متر مربع و در 10 طبقه به صورت کامل در اختیار شرکت ‏های عضو قرار داشته و در حال حاضر، شش شرکت فناور در این سایت فعالیت دارند.
همچنین ساختمان اقتصاد دیجیتال (شعبه دوم مشهد) نیز با زیر بنای 5800 متر مربعی در سال 1399، در طبقه چهارم ساختمان شرکت پست استان خراسان رضوی افتتاح شد؛ این مرکز به عنوان بزرگترین هسته تولید محتوا و خانه خلاق، یکی از ظرفیت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات این استان بوده که زمینه اشتغال 520 نفر را ایجاد کرده است.

نظر شما