شناسهٔ خبر: 54029195 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به مناسبت روز ملی جمعیت اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار می‌کند؛

مسابقه سراسری " افق روشن "

اداره کل نشریات و تشکل‌های دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در نظر دارد مسابقه سراسری برکت (افق روشن) را با هدف گردآوری تولیدات چندرسانه‌ای دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه‌ی ازدواج، جمعیت و فرزندآوری برگزار نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا سبزوار / اداره کل نشریات و تشکل‌های دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در نظر دارد مسابقه سراسری برکت (افق روشن) را با هدف گردآوری تولیدات چندرسانه‌ای دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه‌ی ازدواج، جمعیت و فرزندآوری برگزار نماید.

این مسابقه در ۵ بخش خاطره و دل‌نوشته، گزارش، یادداشت، مصاحبه، محتوای چندرسانه‌ای مانند پادکست، موشن‌گرافی، مجله تصویری، عکس و... برگزار می‌شود و محورهای مسابقه شامل موضوعات «ازدواج دانشجویی (آسان، به هنگام و عاقلانه)»، «آسیب‌های تک فرزندی»، «مسئولیت دانشگاه در برابر جوانی جمعیت»، «حمایت از خانواده برای فرزندآوری»، «نقش دستگاه حکمرانی در تحقق قانون جوانی جمعیت»، «سیاست‌های حمایتی، فرزندپروری و دانشگاه»، «سیاست‌های حمایتی برای مادران و پدران دانشجو»، «سقط جنین، وجوه دینی، اخلاقی و قانونی» می‌باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم‌چنین ارسال آثار خود می‌توانند به نشانی nashriyehd.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ می‌باشد و در پایان به سه اثر برتر هر بخش جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما