شناسهٔ خبر: 54021769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

شکل‌گیری زنجیره تامین قطعات و تجهیزات در مجتمع گازی| مجموعه های دانش‌بنیان حمایت عملی شدند

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از شکل‌گیری زنجیره تامین قطعات و تجهیزات در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: مجموعه‌های دانش‌بنیان در مجتمع به صورت عملی حمایت شدند.

صاحب‌خبر -

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی از مجموعه‌های تاثیرگذار در حوزه انرژی کشور است و بالغ بر ۷۰ درصد گاز کشور در این مجتمع تولید و فرآوری می‌شود.

وی افزود: کارگران این شرکت در شرایط سخت آب و هوایی با جان و دل برای موفقیت و سربلندی کشور گام برمی‌دارند و به شکل جهادی فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده و مجتمع گازی برای عینیت بخشیدن به شعار سال به صورت عملی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باهوش یادآور شد: با حمایت از شرکت‌های فناورانه و دانش‌بنیان، زنجیره تامین کالا در داخل کشور را شکل می‌دهیم و نسبت به بومی‌سازی قطعات تخصصی اهتمام می‌ورزیم.

وی بیان کرد: تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز مجتمع توسط متخصصان داخلی موجبات کاهش چشمگیر هزینه‌ها و جلوگیری از خروج ارز شده و زمینه اعتلا و ارتقای مجتمع در تمام عرصه‌ها را فراهم می‌کند.

باهوش گفت: قطع وابستگی به خارج و کاهش هزینه‌ها و افزایش انگیزه نیروهای متخصص داخلی از ثمرات توجه به نیروهای متخصص و استفاده از مجموعه‌های دانش‌بنیان در این مجتمع است.

نظر شما