شناسهٔ خبر: 53979259 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

زیباترین شهرهای جهان در حاشیه رودخانه‌ها

شهرهای کنار رودخانه، مکان‌هایی سرشار از سرگرمی، طراوت و هیجان است و یک مقصد عالی برای گردشگران محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیشتر افراد برای سفر کردن به دنبال سواحل زیبا، کوه‌ها، جنگل‌ها و حتی امکانات زندگی در کشورهای مختلف هستند، اما یکی از چیزهایی که معمولاً از آن غافل می‌شوند، روستاها و شهرهای رؤیایی کنار رودخانه‌ها است. این شهرها جاذبه‌ها و شگفتی‌های زیادی دارند و ماجراجویی در آنها تجربیات جدیدی برای گردشگران فراهم می‌کند. در ادامه شما را با زیباترین شهرهای رویایی کنار رودخانه در هندوستان آشنا می‌کنیم:

شهر Dandeli کنار رودخانه کالی

شهر دندلی که در بین جنگل‌های سرسبز قرار گرفته است، با زیبایی‌های بی نظیر خود یک مقصد عالی برای گردشگران و ماجراجویان محسوب می‌شود. از آنجا که این شهر در نزدیکی رودخانه قرار دارد، افراد می‌توانند سرگرمی‌هایی نظیر رفتینگ، پیاده‌روی، کمپینگ، کایاک‌سواری و تماشای پرندگان را تجربه کنند.

شهر Kabini کنار رودخانه Kabini

شهر کابینی در کنار رودخانه‌ای به همین نام و به دور از شلوغی‌های شهر کارناتاکا قرار دارد. گردشگران می‌توانند طبیعت بکر و زیبا و لحظاتی سرشار از آرامش را در این شهر سپری کنند. همچنین جاذبه‌های دیگری مانند پارک ملی باندیپور، پارک ملی ناگارهول و سافاری جنگلی در شهر کابینی وجود دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند گونه‌های کمیاب حیواناتی نظیر گوزن، فیل و بسیاری جانوران دیگر را نیز مشاهده کرده و کمپینگ و رفتینگ را در کنار رودخانه را امتحان کنند.

زیباترین شهرهای رویایی جهان در حاشیه رودخانه‌ها

شهر Chadar کنار رودخانه Zanskar

سحر و جادو را می‌توان در شهر چادر و در کنار رودخانه زانسکار تجربه کرد. این رودخانه در بیشتر ماه‌های سال یخ می‌زند و از این رو به یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای کوهنوردی تبدیل شده است. همچنین دره زانسکار پر از دهکده‌های کوچک است و بازدیدکنندگان و گردشگران می‌توانند در کنار رودخانه به قایق سواری مشغول شوند و ماه‌های ژانویه و فوریه را به کوهنوردی اختصاص دهند.

شهر Papikondalu کنار رودخانه Godavari

شهر پاپیکوندالو که در راجاموندری و در ایالت آندرا پرادش قرار دارد، یکی از زیباترین شهرهای کنار رودخانه هندوستان محسوب می‌شود. غواصی عمیق در دل طبیعت و در بین کوه‌ها، یکی از ویژگی‌های جذاب این شهر دوست‌داشتنی است. از آنجا که دمای هوا در پاپیکوندالو در ماه‌های فصل تابستان افزایش می‌یابد، بهترین زمان برای بازدید از آن بین ماه‌های اکتبر و فوریه است.

شهر Bheemeshwari کنار رودخانه Cauvery

شهر Bheemeshwari که در نزدیکی رودخانه Cauvery قرار دارد، یک گزینه عالی برای سفر کردن است. این شهر ماجراجویانه بهشت افرادی است که عاشق ماهیگیری هستند. همچنین گردشگران می‌توانند در این شهر به کایاک‌سواری و دوچرخه سواری در کوهستان بپردازند و از طبیعت زیبای آن لذت ببرند.

نظر شما