شناسهٔ خبر: 53959348 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

تجمع علمای مسلمان لبنان:

عملیات شجاعانه العاد دشمن صهیونیستی را به لرزه انداخت

تجمع علمای مسلمان لبنان با تاکید بر این که مسئولیت حفظ جان قهرمانان عملیات العاد برعهده رژیم صهیونیستی است، ار گروه‌های مقاومت خواست آنها را در نزدیک‌ترین عملیات تبادل اسرا بگنجانند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب؛ علمای مسلمان لبنان در بیانیه صادره از نشست هفتگی خود به «صبحی صبیحات» و «اسعد الرفاعی» قهرمانان عملیات العاد درود فرستادند و تاکیدکردند: عملیات شجاعانه آنها دشمن صهیونیستی را به لرزه انداخت و موجب شد آنها از نابودی نه چندان دور خود احساس خطر بیشتری کنند.

تجمع علمای مسلمان لبنان اظهار داشت: مسئولیت حفظ جان این دو قهرمان بعد از بازداشت بر عهده رژیم صهیونیستی بوده و باید با آنها مانند اسرای جنگی رفتار شود.

در این بیانیه همچنین از گروه‌های مقاومت خواسته شده است، این دو قهرمان را در نزدیک‌ترین عملیات تبادل اسرا بگنجانند.

تجمع علمای مسلمان لبنان همچنین حمله تروریستی داعش به ایستگاه بازرسی مرکز پمپاژ آب در شرق کانال سوئز که به کشته شدن یک افسر و 10 سرباز و مجروح شدن 5 نفر دیگر منجر شد را محکوم کردند.

این تجمع تاکیدکرد: چنین عملیاتی با هماهنگی کامل دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکایی ـ صهیونیستی و با هدف تضعیف جوامع عربی و منحرف ساختن آنها از هدف اصلی خود یعنی آزادسازی فلسطین انجام گرفته است.



 

نظر شما