شناسهٔ خبر: 53830860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ذوالفقار نسب: بازیکنان ناشنوا احساسی نشوند

مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: اگر بازیکنان ناشنوا بر احساسات خود غلبه کنند، شانس زیادی برای قهرمانی در المپیک داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیما از برزیل، بیژن ذوالفقارنسب مدیرفنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان درباره بازی دوم تیم ملی مقابل هلند گفت: بازیکنان ناشنوا برای موفقیت در دیدارهای آینده باید با اطمینان و آرامش بیشتر بازیها را پیگیری کنند و احساسی بازی نکنند تا شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند.
وی در خصوص پیروزی مقابل ایتالیا در بازی نخست افزود: فوتبالیست های ناشنوا پس از چند ماه تمرین و شرکت در اردوهای منظم از آمادگی خوبی برخوردار هستند و با وجود کم تجربگی توانستند، بازی خوبی را مقابل ایتالیا یکی از تیم های خوب اروپا ارائه دهند.
مدیرفنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: تیم ایران هر چند بازی احساسی مقابل ایتالیا ارائه داد، اما با یک بازی حرفه ای اين تيم  را شکست داد.
وی در خصوص کسب عنوان قهرمانی احتمالی تیم ملی فوتبال در المپیک برزیل افزود: با توجه به این که بازیکنان تا حدودی باعجله و بدون آرامش بازیها را پیگیری می کنند، پیش بینی قهرمانی کار سختی است، البته پس از انجام حداقل سه بازی می توان شرایط تیم را برای قهرمانی بهتر ارزیابی کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما