شناسهٔ خبر: 53750810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اصلاح قانون بانکداری نیازمند نگاه دینی است

معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه اصلاح قانون بانکداری نیازمند نگاه دینی است، گفت: اندیشه‌های حوزوی ریل گذار اقدامات عملی دولت به ویژه بانکداری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

 مهدی مَسکنی، معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم اندیشی با اعضای ارتباطات دولت و روحانیت با موضوع الگوی بانکداری، در اقتصاد مردمی، اصلاح قانون بانکداری را نیازمند نگاه دینی دانست و اندیشه‌ی اساتید حوزه را ریل گذار اقدامات عملی دولت به ویژه در بانکداری اسلامی بیان کرد.

معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود ۵۰۰ میلیون حساب بانکی در کشور، گفت: هزار و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان سپرده گذاری در ۳۰ هزار حساب متعلق به اشخاص حقوقی است.

مسکنی اعمال مالیات به سود این سپرده گذاری‌ها را از مصوبات مجلس در سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: پیش بینی می‌شود مالیات اخذ شده که در بودجه امسال هم دیده شده بین ۳۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان باشد.

معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نگاه این است، بخشی از این منابع که به بازار تزریق می‌شود در بخش‌های گوناگون تعاون سرمایه گذاری شود.

برچسب‌ها:

نظر شما