شناسهٔ خبر: 53713603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید سبک خودمان را تحمیل کنیم

ژسوس: نمی‌توان حریف جادوی رئال مادرید شد

گابریل ژسوس، ستاره منچسترسیتی در آستانه بازی با رئال از این تیم تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت. سیتی به‌همراه آرسنال تنها تیم‌های انگلیسی هستند که در رویارویی با رئال و در بازی خانگی شکست نخورده‌اند. رئال دو بار در اتحاد مساوی کرده و یک بار نیز شکست خورده است.

 

گابریل ژسوس ستاره برزیلی دو سال پیش در بازی رفت دو تیم در برنابئو با ورودش به زمین جریان مسابقه را عوض کرد و باعث شد سیتی به یک پنالتی دست پیدا کند. او باعث اخراج سرخیو راموس شد و کمک کرد سیتی بازی باخته را 1-2 برنده شود.

ژسوس فردا نیز تهدید بزرگی برای رئال خواهد بود. او در رابطه با بازی فردا به مارکا گفت:« بازی با تیمی در حد و اندازه‌های رئال همیشه دشوار است و ما باید سعی کنیم سبک بازی خودمان را به این تیم تحمیل کنیم. تیمی که پی‌اس‌جی و چلسی را به آن شکل حذف کرد، قطعا تیم خطرناکی است. به خصوص که رئال در لیگ قهرمانان تاریخچه بزرگی دارد و بازیکنانی در اختیار دارد که به حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان عادت دارند. تجربه رئال در لیگ قهرمانان بسیار زیاد است اما سیتی هم در سال‌های اخیر پیشرفت کرده است. ما فصل قبل به فینال رسیدیم و متاسفانه شکست خوردیم. امسال سعی داریم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما هم کار ساده‌ای نداشته‌ایم. بازی برابر اسپورتینگ لیسبون و اتلتیکو دشواری‌های خودش را داشت. فردا با احترام به رئال و تاریخش برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.»

 

درخشش در بازی رفت یک‌هشتم نهایی دو سال پیش برابر رئال:« بازی سختی بود و حتی رئال هم می‌توانست برنده شود. رئال نسبت به دو سال پیش، شرایط بهتری دارد. مثلا وینیسیوس الان بازیکنی بسیار بهتر و باتجربه‌تر شده است. کریم بنزما در بهترین فرمش قرار دارد و در مجموع بازی سختی خواهد شد. برابر رئال وقتی وارد زمین شدم، تمام توانم را گذاشتم و خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت. امیدوارم در دو بازی پیش رو بتوانم همان اندازه تاثیرگذار باشم.»
 

 

کامبک‌های جادویی رئال در برنابئو:« بله، رئال جادوی خاص خودش را در لیگ قهرمانان دارد و در برنابئو به شکلی فوق العاده بازی می‌کنند. معتقدم دفاع برابر آن رئالی که برابر پی‌اس‌جی و چلسی دیدیدم، غیرممکن است.»

شایعات انتقال ارلینگ هالند به سیتی:« هالند بازیکن بسیار باکیفیت و با شم گلزنی بالاست. او یک مهاجم شماره 9 گلزن است و اگر منچسترسیتی بتواند او را جذب کند، کاری عالی انجام داده است.»

نظر شما