شناسهٔ خبر: 5346190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

پاکت سایپا نقص دارد

مزايده سرخابي‌ها به راند پنجم مي‌كشد؟

نتايج مزايده چهارم باشگاه استقلال و پرسپوليس در شرايطي قرار است ساعت 14 دوشنبه 4 خرداد اعلام شود كه احتمال دارد واگذاري سرخابي‌ها به مزايده پنجم بكشد.

صاحب‌خبر -

گروش ورزش؛ مزايده چهارم كه خودروسازان براي خريداري سرخابي‌ها اقدام كرده‌اند، نسبت به مزايده سه دوره قبلي تفاوت زيادي دارد.

به گزارش بولتن نیوز؛ البته از همان موقع كه سازمان خصوصي‌سازي اعلام كرد كه باشگاه استقلال و پرسپوليس به مزايده گذاشته خواهند شد، خبرهاي زيادي مبني بر ورود كارخانه سايپا و ايران‌خودرو به اين رقابت بودند. با اين حال، هر بار كه خريداران براي مزايده سرخابي‌ها اقدام مي‌كردند، خبري از خودروسازان نبود. اكنون اما سايپا و ايران‌خودرو خود را به مزايده چهارم رسانده‌اند و خيلي‌ها منتظر واگذاري باشگاه پرسپوليس به سايپا و باشگاه استقلال به ايران‌خودرو هستند.

مزايده سرخابي‌ها به راند پنجم مي‌كشد؟

با همه اينها، گفته مي‌شود سازمان خصوصي‌سازي مزايده پنجم را هم برگزار خواهد كرد. طبق شنيده‌ها پاكتي كه سايپا در اختيار هيات واگذاري گذاشته است، داراي نواقصي است و از آنجا كه اين كارخانه جدي‌ترين خريدار باشگاه پرسپوليس به حساب مي‌آيد، مشكلاتي را بوجود آورده است. براي همين اين احتمال وجود دارد كه سايپا نواقص پاكت ارايه شده را برطرف كند و البته با قدرت بيشتري در مزايده پنجم حضور پيدا كند.

واگذاري سرخابي‌ها به خودروسازان رقابت‌ها سايپا و ايران‌خودرو را در سطح اول فوتبال كشور را هم به همراه خواهد داشت. در فصلي كه گذشته خودروسازان با تيم سايپا و پيكان در ليگ برتر فوتبال حضور داشتند، اما پيكان يكي از تيم‌هايي بود كه به ليگ دسته اول كشور سقوط كرد. در عين حال، اين دو تيم به دليل نداشتن هواداران پرشمار، از نظر رقابت مديران عامل سايپا و ايران‌خودرو در زمينه فوتبال هيجان چنداني ندارند.

نظر شما