شناسهٔ خبر: 53378419 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رژیم صهیونیستی روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که روسیه در اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده است.

صاحب‌خبر -

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می گوید که بحران اوکراین وضعیت بازارهای انرژی در اروپا و خاورمیانه را تغییر خواهد داد؛ همچنانکه وی روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کرد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، لاپید عصر امروز (سه شنبه) با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: بحران اوکراین وضعیت بازار انرژی در اروپا و خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

این اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از دیدار او با وزرای خارجه یونان و قبرس در آتن مطرح شد. سه طرف در این دیدار بر تقویت همکاری های اقتصادی به ویژه در زمینه انرژی و امنیت منطقه ای تأکید کرده اند.

یائیر لاپید همچنین در ارتباط با نگرانی های قبرس و یونان از نزدیکی ترکیه و رژیم صهیونیستی که اخیرا بیشتر شده، تأکید کرد که روابط دو جانبه با ترکیه با هماهنگی کامل با این دو کشور مدیریت خواهد شد. او مدعی شد: از سرگیری روابط ترکیه و اسرائیل به مفهوم ایجاد فرصت های بزرگ برای تقویت ثبات منطقه ای است؛ اما با هماهنگی یونان و قبرس خواهد بود.

 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین متهم و اقدامات روسیه را به شدت محکوم کرد. ادعای یائیر لاپید در متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی خود به دلیل کودک کشی و حملات علیه غیر نظامیان و فلسطینی ها با چنین اتهاماتی روبروست.

نظر شما