شناسهٔ خبر: 53270018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مستأجران در گفت‌وگو با آنا:

برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی منجر به افزایش تولیدات دانش‌بنیان خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و رویکرد فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر حل مسائل کشور منجر به افزایش تولیدات دانش‌بنیان و علم نافع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

عبدالرسول مستأجران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در خمینی‌شهر، با اشاره به رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برگزاری این رویداد و رویکرد فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر حل مسائل کشور منجر به افزایش تولیدات دانش‌بنیان و علم نافع خواهد شد.(بیشتر بخوانید)

وی افزود: پاسخگویی به نیازهای فناورانه کشور در بخش‌های مختلف ازجمله کشاورزی، صنعت و خدمات با برگزاری چالش‌های فناوری در حوزه‌های تخصصی توسط دانشگاه آزاد اسلامی منجر به تولیدات دانش‌بنیان خواهد شد و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان از هدررفت سرمایه‌های انرژی کشور جلوگیری خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر توضیح داد: همچنین حمایت در ایجاد استارت‌آپ‌های مسئله‌محور و پنل‌های تخصصی نخبگان در حل مسائل کشور مانند حل مسائل آب و مسائل محیط زیستی در تحقق شعار سال تأثیرگذار خواهد بود.

مستأجران ادامه داد: افزایش تولیدات دانش‌بنیان و صادرات آن منجر به رشد اقتصادی و عاملی برای عبور از مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود.

وی به نقش مهم رویکردهای فناورانه برای حل مسائل محیط زیست، مدیریت انرژی، توسعه اقتصادی، به‌روزرسانی روش‌های تولید و بحران آب اشاره کرد و متذکر شد: در این راستا توجه به زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و شرکت‌های دانش بنیان به تقویت زیست‌بوم فناوری و نوآوری در حوزه‌های مختلف کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/۴۱۰۳/

نظر شما