شناسهٔ خبر: 53184157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت تحویل سال جدید

موج نیوز

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن سال جدید را به شما مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان رضوی و میلیون‌ها زائر عزیزی که ده‌ها و صد‌ها کیلومتر راه را طی کرده اند تبریک عرض می کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در پیامی عید نوروز و تحویل سال نو را به زائران و مجاوران بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) تبریک عرض نمودز

متن پیام نوروزی استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است: یا مقلب القلوب والاحوال

نوروز یکی از نماد‌های فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که روح معنویت الهی و شریعت دینی را به آیین کهن ایرانی گره زده و جلوه‌ای بسیار بدیع و دلنشین از بهار طبیعت و بهار جان‌ها را متجلی نموده است.

آنچه از بزرگان دین در قالب عید نوروز به ما به ارث رسیده است حاکی از تبلور روح یکتاپرستی، توکل به خداوند و امید به آینده می‌باشد و از همین رو است که در آغاز سال نو، از " خداوند خالق روز و شب " می‌خواهیم تا در سال پیش رو حال ما را به بهترین احوال متحول فرماید.

استانداری خراسان رضوی به همراه کلیه مدیران و کارکنان خدوم دولت مردمی در استان، از مدتی قبل با راه اندازی و فعالیت شبانه روزی ستاد خدمات سفر، تمامی مساعی خویش را مصروف تامین نیاز‌های ضروری زائران و مجاوران عزیز در ایام تعطیلات نوروز کرده است و امیدوارم که حاصل این تلاش‌ها رفاه و رضایت شما مردم شریف باشد.

اینجانب فرا رسیدن سال جدید را به شما مردم مومن و ولایتمدار استان خراسان رضوی و میلیون‌ها زائر عزیزی که ده‌ها و صد‌ها کیلومتر راه را طی کرده تا لحظات عید را در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام سپری نمایند؛ تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهترین حال را برای تک تک شما عزیزان در سال جدید مسألت دارم.

نظر شما