شناسهٔ خبر: 53132896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

انتقاد تند اسکولز از سرمربی منچستریونایتد

کارشناس فوتبال انگلیس و ستاره اسبق منچستریونایتد به شدت از سرمربی این تیم انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر  شب گذشته در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد در خانه مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد تا یک حذف خفت‌بار دیگر را تجربه کند.پس از این مسابقه، پل اسکولز به انتقاد شدید از سرمربی تیم پرداخت و او را عامل اصلی حذف شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان اروپا دانست.

اسکولز گفت: این شکست به خاطر فرمانده این تیم است. این شکست و این منش بازی از سرمربی می‌آید که چه چیزی از بازیکنان می‌خواهد. من نمی‌خواهم با رانگنیک ادامه دهم. او انسان خوبی است و در مصاحبه‌ها هم خیلی صادقانه حرف می‌زند ولی اینکه چرا به سرمربی موقت تیم انتخاب شد را نمی‌فهمم.

کارشناس فوتبال انگلیس ادامه داد: ترکیب منچستریونایتد به هیچ وجه بد نیست و این مشکل از مربی است. من معتقدم اگر این بازیکنان را به یک مربی با قاعده بدهید، نتیجه متفاوت خواهد شد. استعدادهای بزرگی در این تیم حضور دارند.

اسکولز گفت: یک مربی درست و مناسب بیاورید و به آن ۲ و ۳ سال زمان بدهید تا با ترکیبی از بازیکنان یک تیم خوب بسازد و با چالش‌های متفاوت روبه‌رو شود. یک مربی مناسب نیازمند این تیم است تا استعدادهای واقعی ترکیب شکوفا شود./مشرق

برچسب‌ها:

نظر شما