شناسهٔ خبر: 52949627 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر کشور:

واحد بنزین و گازوئیل پالایشگاه پلدختر وارد چرخه تولید می‌شود

وزیر کشور گفت: واحد بنزین و گازوئیل مینی پالایشگاه پلدختر در خرداد ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده و وارد چرخه می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی گفت: مینی پالایشگاه پلدختر در مرحله پتروپالایش است که از طریق سرمایه گذار راه اندازی شده و در حال حاضر قیر تولید می‌کند و این کار بسیار ارزشمندی است که در منطقه صورت گرفته.  

او گفت: در جریان سفر به شهرستان پلدختر از پل برگلان سوخته، اراضی کشاورزی و باغات انجیر منطقه زیودار که در جریان سیل فروردین   سال ۱۳۹۸ تخریب شده بودند و همچنین مینی پالایشگاه پلدختر بازدید کردیم و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور گفت: اقدام‌های خوبی در رابطه با تونل‌های جاده پلدختر- خرم آباد صورت گرفته اما این طرح‌ها مشکل کمبود اعتبار دارند که جهت رفع و تأمین و تخصیص منابع جدید رایزنی شد که در این رابطه قول مساعد داده شد تا فعالیت‌های متوقف شده راه اندازی شود.

وحیدی می گوید: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی بانک‌ها برای بازسازی جاده پلدختر- خرم آباد اختصاص یافته تا فعالیت آن ادامه پیدا کند.

وزیر کشور گفت: پل روستای برگلان سوخته دچار مشکل بود و نیاز به بازسازی داشت که مقرر شد از سوی استانداری لرستان منابع مورد نیاز تأمین شود و با این منابع فعالیت‌های لازم آغاز شود تا منابع مورد نیاز تأمین شود.

به گفته وحیدی  مالکان منازل مسکونی شهری معمولان و پلدختر که در سیل تخریب و ساکنان آنها دچار مشکل شدند درخواست امهال تسهیلات بانکی را دارند که در این رابطه موضوع از طریق با بانک‌ها پیگیری می‌شود. 

نظر شما