شناسهٔ خبر: 52859204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گران فروشی ۱۹۸ میلیارد ریالی یک فروشگاه اینترنتی در مشهد

مشهد- ایرنا- کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان این سازمان در بازرسی از یک فروشگاه اینترنتی، گران فروشی انواع قهوه بسته بندی شده به مبلغ ۱۹۸ میلیارد ریال را کشف و به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

صاحب‌خبر -

بخشعلی بیاتی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی رسیدگی به اخبار دریافتی از سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی یک فروشگاه اینترنتی، بازرسان این سازمان پس از مراجعه به این واحد، اسناد و مدارک خرید و فروش آن را بررسی و گرانفروشی قهوه توسط فروشنده را تایید کردند.

وی ادامه داد: در بررسی اسناد و مدارک این فروشگاه اینترنتی مشخص شد فروشنده این فروشگاه طی تبانی با واحد تولیدی، نسبت به درج قیمت غیرواقعی روی اجناس خود اقدام کرده است.

کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان اطلاع ‌رسانی کنند.

اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از دیروز مهلت ۷۲ ساعته برای درج قیمت بر روی کالاهای مشمول طرح شفاف‌سازی قیمتها به واحدهای صنفی استان داده است که در صورت درج نکردن قیمت بر روی کالاهای مشمول طرح، پس از موعد مقرر مجازات سنگین برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود.

تاکنون هزار و ۳۰۹ قلم کالا در گروه‌های مختلف در خراسان رضوی مشمول اجرای طرح "شفاف‌سازی قیمتها از طریق درج قیمت تولید بر روی کالا" هستند که این اقدام تاکنون برای ۶۱۸ قلم کالا اجرا شده و ۸۴ واحد تولیدی مشمول این طرح شده‌اند.

نظر شما