شناسهٔ خبر: 52780325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس جدید هیأت نجات غریق اصفهان مشخص شد

مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان برگزار و شهزاد موحدی با 25 رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

برای ریاست این مجمع شهزاد موحدی و میثم شکیب‌زاد کاندید شده بودند که شکیب‌زاد در مجمع انتخاباتی حضور پیدا نکرد و به منزله انصراف در نظر گرفته شد تا موحدی تنها کاندید ریاست این هیأت باشد.

در‌ ادامه شهزاد موحدی به بیان برنامه‌های خود برای هیأت نجات غریق پرداخت و سپس رأ‌ی‌گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان موحدی با ۲۵ رأی از مجموع ۲۶ رأی به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین رأی‌گیری هیأت رئیسه هیأت نجات غریق اصفهان برگزار شد و مریم محمودی به عنوان نائب‌رییس، سعید رجایی به عنوان خزانه‌دار، محمدمهدی برادران به عنوان خبره ورزشی، علی عرب‌شریفی به عنوان هیأت رئیسه آقا و ماندانا برجیان به عنوان هیأت رئیسه خانم انتخاب شدند.

این مجمع اولین‌ مجمع انتخاباتی بعد از تغییر از اساسنامه مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی است که برگزار شد و بجای ۵ هیأت شهرستانی ۱۰ هیأت شهرستانی حق رأی داشتند؛ همچنین نمایندگان بسیج، هیأت ورزش کارگری، ورزش دانشجویی، ورزش دانش‌آموزی و شهرداری نیز حق رأی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

نظر شما