شناسهٔ خبر: 52671975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آموزش در مدارس روستایی، عشایری و پایه‌های نهم و دوازدهم؛

حضوری شدن مدارس در خراسان رضوی

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش مدارس روستایی، عشایری و پایه‌های نهم و دوازدهم در تمامی شهرستان‌های استان با تمامی رنگ‌بندی‌های کرونایی از سوم اسفند ماه حضوری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، سیدامیر شوشتری افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزشحضوری شدن آموزش مدارس روستایی، عشایری و پایه‌های نهم و دوازدهم در خراسان رضوی حضوری در این مدارس و پایه‌ها با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.
 
وی ادامه داد: شرایط بازگشایی و الزاماتی که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی باید در مدارس رعایت شود به مدیران مراکز آموزشی ابلاغ شده و نظارتهای سختگیرانه‌ای در زمینه رعایت این دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: علاوه بر آن کارگاه‌های دروس عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نیز از هفته گذشته به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
 
وی افزود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان برای حفظ سلامت دانش آموزان بسیج شده‌اند.
 
هم اکنون بیش از یک میلیون و ۴۰۰هزار دانش آموز در استان خراسان رضوی مشغول تحصیل هستند که حدود ۹درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.
 
<div id="video-display-embed-code_7660142"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3366637/7660142?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما