شناسهٔ خبر: 52598870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا

زخم کاری امباپه به رئال مادرید/ سیتیزن‌ها پرتغال را به آتش کشیدند!

منچسترسیتی و پاری سن ژرمن توانستند در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا حریفانشان را شکست دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در چارچوب مسابقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان شاگردان پوچتینو موفق شدند حریف خود را با یک گل شکست دهند. 

در نیمه اول این بازی شاگردان پاریسی ها بیشتر توپ و میدان را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت های خطرناکی روی دروازه رئال مادرید ایجاد کنند.

کاسیمیرو در دقیقه 37 بازی با دریافت کارت زردی از داور گرفت بازی برگشت را مقابل پس اس جی از دست داد.

پاری سن ژرمن در نیمه دوم این بازی را نیز بهتر شروع کرد اما شاگردان کارلو آنچلوتی نیز با یک دفاع بسیار منطقی اجازه ایجاد موقعیت به میزبان خود را نمی دادند.

در دقیقه 60 این بازی کیلیان امباپه با فرار از خط دفاعی رئال موفق شد پنالتی بگیرد اما لیونل مسی نتوانست این موقعیت بسیار مناسب را تبدیل به گل کند تا پاریسی ها همچنان در امر گلزنی ناموفق باشند. 

نیمار که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت از دقیقه 73 به جای آنخل دی ماریا وارد زمین شد و در نهایت این تعویض جواب داد و امباپه با پاس گل نیمار و دریب زیبای خود در محوطه جریمه موفق شد در دقیقه 4+90 زهر خود را به رئال بریزد و تیمش را بنده این بازی حساس کند. 

دیدار برگشت تیم های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن 18 اسفند ماه به میزبانی رئالی ها برگزار خواهد شد تا تکلیف یک از این دو تیم برای صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا مشخص شود. 

دو تیم منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان سیتیزن‌ها موفق شدند با نتیجه 5 بر صفر اسپورتینگ را شکست دهند تا گامی بلند برای صعود به مرحله بعدی بردارند.

برناردو سیلوا (2 بار)، محرز، فودن و استرلینگ گلزنان منچسترسیتی در این دیدار بودند.

منچسترسیتی یک گل دیگر هم زد که توسط داور آفساید گرفته شد.

بازی برگشت دو تیم 18 اسفند ماه در انگلیس و شهر منچستر در استادیوم اتحاد برگزار خواهد شد.

نظر شما