شناسهٔ خبر: 52576674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میزبانی ساری از مسابقات جهانی تنیس پیشکسوتان

مدیر تنیس مجموعه ورزشی داراب ساری گفت:مسابقات بین المللی تنیس پیشکسوتان جهان اردیبهشت 1401 به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجتبی کولائیان در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات جهانی تنیس پیشکسوتان ۲۰۲۲ به میزبانی شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در مجموعه ورزشی تنیس داراب، در اردیبهشت ماه سال۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات از کشورهای کل دنیا حضور خواهند داشت، گفت: برای حضور در این مسابقات به همه کشورها اعلام می‌شود و هر کشوری که در رنگینگ جهانی باشد می‌تواند در این دوره از مسابقات شرکت کند.

مدیر تنیس مجموعه ورزشب داراب شهرستان ساری با بیان اینکه این مسابقات در بهار ۱۴۰۱ در شهر ساری برگزار خواهد شد، افزود: مجموعه تنیس داراب شهرستان ساری که یکی از مجموعه‌های مجهز در این رشته ورزشی است، میزبان این مسابقات است.

وی از شرایط سنی این مسابقات گفت و بیان کرد: این مسابقات که با عنوان itf-seniors است، در رده‌های سنی۳۵، ۴۵،۵۵ و ۶۵ سال برگزار می‌گردد که در هر رده جدول ۶۴ تایی قرار دارد.

کولاییان افزود: تقریبا در هر دوره از این مسابقات، بالای۳۰۰ نفر حضور پیدا می‌کنند.این مسابقات به صورت تور برگزار می‌شود و در هر دوره یک کشور میزبان این مسابقات است.

وی ادامه داد: کشورهای بحرین، نپال، اسپانیا، مجارستان، مکزیک، انگلیس، دانمارک و ایران، میزبان تور جهانی مسابقات تنیس پیشکسوتان ۲۰۲۲هستند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

 

نظر شما