شناسهٔ خبر: 52563860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تحریم‌های داخلی ۱۰ برابر تحریم‌های خارجی دست تولیدکنندگان را بسته است

معاون اقتصادی رئیس جمهور، مقررات دست‌وپاگیر و کاغذبازی اداری، قوانین متضاد، روابط دست وپاگیر و رانت‌خواری را تحریم‌های داخلی توصیف و تأکید کرد این تحریم‌ها بیش از ۱۰ برابر تحریم‌های خارجی دست‌وپای تولیدکنندگان را بسته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
  محسن رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دستاورد‌ها و توانمندی‌های مدیریت جهادی کشور» در جمع خبرنگاران، بزرگ‌ترین مانع امروز کشور را در بیرون از مرز‌ها دانست و گفت: نه تنها مانع بیرون از مرز‌ها نیست، بلکه در داخل و آن هم تحریم‌های داخلی است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، مقررات دست‌وپاگیر و کاغذبازی اداری، قوانین متضاد، روابط دست‌وپاگیر و رانت‌خواری را از جمله تحریم‌های داخلی خواند و تأکید کرد: این تحریم‌ها بیش از ۱۰ برابر تحریم‌های خارجی دست‌وپای تولیدکنندگان ما را بسته است.

رضایی در عین حال خاطر نشان کرد: با همت بلند می‌توانیم این موانع را از جلوی پای کارآفرینان کشور برداریم که البته در این زمینه کار‌های خوبی هم شروع شده است.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با تأکید بر حمایت دولت سیزدهم از تولیدکنندگان گفت: اصلاحات اقتصادی مهمترین مسأله‌ای است که ما در حال پیگیری آن هستیم که این فرایند با اصلاحات تجاری و بعد از آن اصلاحات پولی آغاز شده است.

وی با تأکید بر اجرای اصلاح پولی خاطر نشان کرد: جبران کسری بودجه دولت باید از روی دوش مردم برداشته شود و دلیلی ندارد که مردم هم مالیات و هم کسری بودجه دولت را بپردازند و هم تورم را به جان بخرند.

رضایی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد اصلاحات پولی اعلام کرد که این روند نیز در ادامه اصلاحات تجاری در دولت آغاز شده است.

نظر شما