شناسهٔ خبر: 52554588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

توقیف موتور سیکلت های سنگین قاچاق در استان قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، از کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق، به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار داشت: برابر کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در یکی از واحدهای مسکونی شمال شهر قزوین، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صمت به محل اعزام و در بازرسی از آن، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی گفت: ماموران در اقدامی دیگر، برابر کسب خبری مشابه در این خصوص با اخذ دستور قضایی به یک واحد مسکونی در جنوب شهر قزوین اعزام و در بازرسی از آن یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه موتور سیکلت های توقیف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بوده و ارزش ریالی آن ها برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما