شناسهٔ خبر: 52500518 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجراهای بخش پاپ سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد

تهران-ایرنا- اجراهای پاپ سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با کنسرت علی زندوکیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کلید خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران از شب گذشته ۲۰ بهمن ماه شاهد اجراهای زنده موسیقی پاپ بود که این امر تا جمعه ۲۹ بهمن ادامه دارد. شب گذشته نیز کنسرت علی زندوکیلی برای علاقه مندان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

سانس اول به اجرای علی زندوکیلی اختصاص داشت که با همراهی گروه زند روی صحنه رفت. این خواننده اجرایش را با قطعه نقاب آغاز و قطعاتی از موسیقی تلفیقی را با استقبال بی‌نظیر مخاطبان یکی پس از دیگری اجرا کرد.

اجراهای بخش پاپ سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد

سالن میلاد در دومین سانس از اولین شب جشنواره سی و هفتم، میزبان مخاطبان یکی دیگر از خواننده‌های پاپ یعنی میثم ابراهیمی بود. وی در میان اجرایش از مخاطبان درخواست کرد حتما ماسک داشته باشند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

ورود مخاطبان با کارت واکسن الزامی است

تیم‌های وزارت بهداشت در شب‌های جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به عنوان ۲ سالن میزبان پرمخاطب، مستقر هستند و برای انجام تست کرونا و واکسیناسیون رایگان از مخاطبان آمادگی کامل دارند.

مخاطبان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، پیش از ورود به سالن با تب‌سنج بررسی می شوندو ماسک و دستکش در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

اجراهای بخش پاپ سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد

همچنین همراه داشتن کارت واکسن برای مخاطبان پیش از ورود به تمامی سالن‌های اجرا الزامی است؛ عوامل برگزارکننده جشنواره همزمان با آغاز این رویداد تست داده و روند واکسیناسیون خود را تکمیل کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی در حال برگزاری است.

نظر شما