شناسهٔ خبر: 52471173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جام حذفی؛

پیکان 0 - استقلال 1؛ پیروزی آبی ها در دیداری جنجالی

صاحب‌خبر -
پیکان 0 - استقلال 1؛ پیروزی آبی ها در دیداری جنجالی
خبرگزاری آریا- بازی تیم های استقلال و پیکان در نهایت به سود آبی های تهرانی به پایان رسید.
به گزارش آریا، استقلال به مصاف پیکان رفت که در نهایت در یک دوئل 120 دقیقه ای موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. استقلال در یک دیدار حساس و نفس‌گیر موفق شد راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شود. در دیداری که پیکان عملکرد قابل قبول و زیبایی را از خود به‌نمایش گذاشته بود، استقلال توانست از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شود. دیداری که پس از تساوی در پایان 90 دقیقه، به وقت‌های اضافه کشیده شد و تیم فرهاد مجیدی با تک گل ارسلان مطهری، از سد میزبان خود گذشت.
ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز جدی (دانیال جهانبخش دقیقه 38)، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، محمدعلی فرامرزی، ابراهیم صالحی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حق‌دوست، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی
سرمربی پیکان: مجتبی حسینی
ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (ارسلان مطهری دقیقه 72)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری (جعفر سلمانی دقیقه 72)، کوین یامگا (سبحان خاقانی دقیقه 105)، امیرحسین حسین‌زاده (روزبه چشمی دقیقه 102) و آرمان رمضانی (رودی ژستد دقیقه 46)
سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی
لحظات حساس:
دقیقه 7: ابوالفضل جلالی پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت او از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.
دقیقه 11: یک ضدحمله ‌از کوین یامگا باعث شکل گیری یک موقعیت خوب برای استقلال شد که پاس این بازیکن به آرمان رمضانی رسید ولی شوت این بازیکن به مدافع پیکان برخورد کرد و برگشت داده شد.
دقیقه 26:  شوت فلاح با دخالت به موقع یزدانی راهی کرنر شد و در ادامه این فرصت برای پیکان از دست رفت.
دقیقه 28: ارسال کرنر به روی دروازه پیکان با ضربه سر محمد دانشگر به شکل خطرناکی راهی اوت شد.
دقیقه 30: ارسال مجتبی حقدوست به درون محوطه جریمه، نصیب محمدحسین فلاح شد که شوت این بازیکن با واکنش دیدنی علیرضا رضایی راهی کرنر شد.
دقیقه 35: امیرحسین حسین‌زاده پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که شوت این بازیکن از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 45: ارسال کرنر محمدجواد آزاده با ضربه سر محمدعلی فرامرزی همراه شد که توپ این بازیکن پس از واکنش دیدنی علیرضا رضایی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد. ضربه کرنر دوم را این بار ابراهیم صالحی با یک ضربه سر دیگر به سمت دروازه استقلال روانه کرد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45+2: ارسال محمد دانشگر به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 54: یک ارسال دیگر از سمت راست به روی دروازه استقلال، با ضربه سر محمدحسین فلاح همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55: سانتر ارسالی بازیکنان پیکان این بار از سمت چپ را رضایی مشت کرد که در ادامه شوت دانیال جهانبخش از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 57: باز هم پیکان به روی دروازه استقلال خطرساز شد. مجتبی حقدوست پس از دریافت یک پاس استثنایی از ابراهیم صالحی که با ضربه سر برای او ارسال شد، در مصافی تک به تک با دروازه استقلال قرار گرفت که علیرضا رضایی سنگربان جوان آبی‌ها با یک خروج به موقع در بیرون از محوطه جریمه توانست در مسیر شوت حقدوست ایستاده و این موقعیت بزرگ را مهار کند.
دقیقه 63: کوین یامگا درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد ولی این بازیکن تعادلش را از دست داد و نتوانست ضربه‌اش را به توپ بزند.
دقیقه 64: زبیر نیک‌نفس درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او را کرمانشاهی راهی کرنر کرد.
دقیقه 72: پاس یامگا پشت محوطه جریمه به ژستد رسید که شوت ناامید کننده این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 82: جعفر سلمانی با یک پیش‌روی دیدنی از میان بازیکنان پیکان عبور کرد و در موقعیتی ایده آل، با یک شوت بیرون پا دروازه حریف را تهدید کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 85: حملات پردامنه استقلال و سانتر سلمانی به روی دروازه پیکان با ضربه زبیر نیک‌نفس همراه شد که توپ توسط مدافعین میزبان برگشت داده شد و در ادامه حسین‌زاده با یک ضربه قیچی برگردان دروازه پیکان را تهدید کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 89: ارسال محمدجواد آزاده به روی دروازه با ضربه سر ابراهیم صالحی همراه شد که توپ این بازیکن کم جان بود و رضایی به‌راحتی توپ را مهار کرد.
دقیقه 90+3: در واپسین لحظات بازی یک ضربه کاشته برای پیکان به‌دست آمد که توپ ارسالی با ضربه سر فلاح همراه شد ولی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 101: پیکان فرصت فوق العاده‌ای را برای گلزنی از دست داد. ابتدا شوت غلامی را رضایی مهار کرد و در ادامه نیز شوت ثابت ایمانی باز هم به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 107: پیکان تقریبا از میانه‌های میدان صاحب یک ضربه کاشته شد. ارسال منصور باقری به روی دروازه را محمدمهدی محبی با یک شوت بغل پا به سمت دروازه استقلال روانه کرد که علیرضا رضایی با واکنشی استثنایی دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 117: پیکان که برای زدن گل تساوی فشار آورده است، توسط محبی از پشت محوطه جریمه ضربه‌اش را به سمت دروازه استقلال زد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نظر شما