شناسهٔ خبر: 52460544 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اتحاد گروه‌های فلسطینی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی است

رئیس جمهور اتحاد و انسجام همه گروه‌ها و جریانات فلسطینی را رمز پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: حرکت واحد همه فلسطینی‌ها سرانجام به هدف آزادی قدس شریف منتهی می‌شود و نباید هیچ گونه خدشه و خللی در آن بوجود آید.

صاحب‌خبر -

استوارنامه «سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین امروز(سه شنبه 19 بهمن) تقدیم رئیس جمهور شد.

 

سید ابراهیم رئیسی پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید فلسطین در کشورمان اظهار داشت: حمایت از مردم فلسطین و آزادی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران حامی حقیقی مردم فلسطین و آزادی قدس شریف است.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید موضوع فلسطین به عنوان اولویت اساسی مورد توجه همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی قرار گیرد، گفت: برخی در توجه به اولویت فلسطین گرفتار بازی‌های سیاسی غربی‌ها شدند و  با دل بستن به پیمان‌ها و قراردادهای سست، حرکت مجاهدانه مردم فلسطین را کند کردند، اما توجه ندارند که آن‌ها میثاق شکن هستند.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: پیامی که ملت فلسطین به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی مخابره می کنند پیام مقاومت و ایستادگی است و اگر صهیونیست ها بدانند که فلسطینی ها ایستادگی می‌کنند محاسباتشان تغییر خواهد کرد.

رئیسی با اشاره به اقدام برخی دولت‌های منطقه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: این دولت‌ها باید با اعتراض همگانی همه مردم و گروه‌های فلسطینی بدانند که اقدام خیانت آمیزشان از نظر آنها مطرود و محکوم است.

وی تصریح کرد: اقدام برخی دولت‌های عربی در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی، نه تنها صیانت و امنیت برای آنها ایجاد نمی‌کند بلکه مشکلات این دولت‌‌ها را مضاعف کرده و بر مشکلات منطقه و کشورهای عربی نیز خواهد افزود.

پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی امت اسلام بود 

«سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین نیز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تجلیل از حمایت‌های حقیقی ملت ایران از مردم فلسطین،‌ اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتا پیروزی بزرگی برای امت عربی و اسلامی بود.

اتحاد گروه‌های فلسطینی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی است

زواوی افزود: برخی رژیم‌های عربی و اسلامی که هروله کنان به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می روند در حقیقت حقوق ملت فلسطین و قطعنامه های موجود در این زمینه را نادیده گرفته و به آرمان فلسطین پشت کردند.

 

وی افزود: امیدواریم با پیروزی نهایی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف بتوانیم در مسجدالاقصی با امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای نماز اقامه کنیم.

 

نظر شما