شناسهٔ خبر: 52449157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دفتر پستی امیرکبیر ورامین بعد از ۱۲ سال تعطیلی افتتاح شد

دفتر پستی امیر کبیر ورامین مجدد بعد از ۱۲ سال تعطیلی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، دفتر پستی امیرکبیر شهرستان ورامین عصر امروز با حضور مدیرکل منطقه پستی جنوب تهران و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد مهدی پپیشقدم مدیرکل منطقه پستی جنوب استان تهران، در حاشیه افتتاح و بازگشایی دفتر پست امیرکبیر ورامین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات پستی بیشتر و تسهیل دردسترستی شهروندان به خدمات موردنیاز دفتر پستی امیرکبیر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیشقدم با تاکید بر بازگشایی مجدد این دفتر پستی، افزود: دفتر پستی امیرکبیر که به مدت ۱۲ سال تعطیل شده وساختمان آن بصورت متروکه و بلا استفاده مانده بود ،باز سازی و پس از تجهیز مورد بهره برداری مجدد قرار گرفته و از امروز کلیه خدمات مورد نیاز پستی شهروندان در این دفتر ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه های شرکت پست ،بیان کرد: در راستای سیاستهای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح دسترسی عموم شهروندان مراکز تولیدی و خدماتی و کسب و کارهای خانگی در طی سالجاری ۵ دفتر پستی در شهرستانهای تحت پوشش اداره کل پست جنوب استان تهران ایجاد و راه اندازی شده است.

پیشقدم تاکیدکرد: تا پایان سال جاری دفتر پستی جوادآباد ورامین به منظور تسهیل درارائه خدمات پستی به ۳۰ هزار خانوار شهری و روستایی ساکن دراین منطقه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل پست جنوب استان تهران، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کوویید ۱۹ و ویروس کروناو ایجاد محدودیت در بسیاری از فعالیتهای اجتماعی و جمعی، استقبال شهروندان وصاحبان مشاغل و کسب وکارها از خدمات پست و ارسال و مراسلات کالاها بیش از ۴برابر افزایش یافته ،که با راه اندازی دفاترجدید علاوه بر افزایش خدمات در دسترسی شهروندان نیز تسهیل می شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما