شناسهٔ خبر: 52398961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم بوشهر: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید عملیاتی و اجرایی شود

گروه استان‌ها - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون برنامه ششم توسعه را مورد اشاره قرار داد و گفت: همسان‌سازی حقوق تمامی بازنشستگان بر اساس قانون باید عملیاتی و اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌ها بر بکارگیری نیروهای بومی در سطح مدیریت و جایگاه‌های تخصصی شرکت‌هایی که صندوق بازنشستگی کشوری سهامدار آن است تأکید کرد.

وی باتأکید بر ساخت خانه امید ویژه بازنشستگان استان بوشهر اظهار داشت: به‌منظور ایجاد نشاط و امید در زندگی بازنشستگان و تعامل، تفاهم و همبستگی میان بازنشستگان دستگاه‌های مختلف لازم است صندوق بازنشستگی کشوری برای ایجاد خانه امید در استان بوشهر اقدام کند.

جمیری با بیان اینکه خانه امید بسیاری از استان‌ها راه‌اندازی شده خاطر نشان کرد: خانه امید این استان‌ها متناسب با نیازهاى بازنشستگان به بخش‌های مختلفی همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی، هنری، سالن ورزشی، مرکز فعالیت‌های قرآنی، خانه آموزش و واحد فناوری اطلاعات مجهز شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس اذعان کرد: رئیس صندوق بازنشستگی کشوری متعهد شد در صورتی‌که زمین مناسب برای راه‌اندازی خانه امید در استان فراهم شود همه اقدامات لازم برای ساخت و تجهیز آن را متقبل می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون برنامه ششم توسعه یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید عملیاتی و اجرایی شود تصریح کرد: نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را برای یکسان‌سازی حقوق تمامی بازنشستگان بر اساس قانون انجام می‌دهند.

جمیری افزایش قدرت خرید بازنشستگان متناسب با تورم و اجرا قانون یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نشست با رئیس صندوق بازنشستگی کشوری تأکید شد.

انتهای پیام/190/ی

 

نظر شما