شناسهٔ خبر: 52384044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرماندار جویبار در گفتگو با بسیج:

دولت با همکاری سپاه برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را بکار گرفته است

ساری-فرماندار جویبار با اشاره به تشکیل قرارگاه محله مهدوی، افزود: مجموعه فرمانداری و ادارت دولتی نیز در کنار سپاه برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را به کارگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی در روستای پطرود از توابع شهرستان جویبار با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استان مازندران و دیگر مسئولین شهری و استانی عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه، برگزار شد.

 کمال رستمعلی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در جویبار، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت انقلابی برای  تقویت روستا، و روستائیان و نیز برای اقتصاد و گردشگری روستا گام‌های بلندی برداشته است، گفت: مجموعه فرمانداری و ادارات دولتی در کنار سپاه برای محرومیت زدایی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

فرماندار جویبار با اشاره به تشکیل قرارگاه محله مهدوی، افزود: مجموعه ادارات دولتی در جویبار بهمراه سپاه شهرستان هر هفته از یک روستا بازدید می‌کنند تا بتوانند از ظرفیت‌های بالقوه روستا برای رشد و پیشرفت و مهاجرت معکوس قدم بردارند.

رستمعلی در ادامه با اشاره به بهره برداری از سالن‌های ورزشی در روستاها، خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی با توانمندسازی روستائیان امکان پذیر است.

فرماندار جویبار با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنعتی اضافه کرد: هم مجموعه ادارات دولتی و هم سپاه با یک رویکرد، نگاه ویژه‌ای به توانمندسازی اقشار آسیب پذیر دارند تا ان شاءالله  با تلاش و عزم و اراده شاهد رشد و پیشرفت در روستا‌ها و تحقق تمدن نوین اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما