شناسهٔ خبر: 52369697 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

جزییات خودسوزی یک دست‌فروش در خرم‌آباد

صاحب‌خبر -

فرماندار شهرستان خرم آباد جزییات خودسوزی یک دستفروش در مرکز استان لرستان را اعلام کرد.

جعفر طولابی با تایید خودسوزی یکی از دستفروشان خرم آبادی اظهار داشت: روز گذشته ساعت شش غروب در پی برخورد نیروهای سد معبر شهرداری خرم آباد متاسفانه مرد دستفروش ۴۵ ساله خرم آبادی اقدام به خودسوزی در میدان شقایق می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه براساس قانون سد معبرخلاف است و در شهرداری‌ها واحدی به نام مقابله با سد معبر فعال هستند که براساس قانون انجام وظیفه می‌کنند که در این راستا اکیپ مقابله با سد معبر به دستفروشان میدان امام حسین شهرستان خرم‌آباد برای جمع کردن بساطشان و جلوگیری از سد معبر تذکر می‌دهند. پس از تذکر نیروهای شهرداری، دستفروشان اقدام به جمع کردن بساط می کنند ولی فرد مذکور به دلیل مقاومت با نیروهای شهرداری درگیر و اقدام به خودسوزی می‌کند

وی بیان کرد: پس از خودسوزی با کمک ماموران شهرداری بلافاصله آتش خاموش می‌شود و دستفروش را به بیمارستان منتقل می‌کنند که در ناحیه دست و صورت دچار سوختگی می‌شود و هم اکنون حال عمومی این دستفروش خوب است.

رئیس مرکز اورژانس بیمارستان لرستان هم می‌گوید این فرد از ناحیه سر و گردن دچار سوختگی سطحی شده است و هم اکنون در بخش سوختگی بیمارستان شهدای عشایر بستری است.

نظر شما