شناسهٔ خبر: 52352635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمیته سپک‌تاکرا آذربایجان شرقی به مسابقات کشوری زنجان اعزام شد

رئیس کمیته سپک تاکرا آذربایجان‌شرقی گفت: تیم کمیته سپک‌تاکرا آذربایجان شرقی امروز برای شرکت در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور عازم زنجان شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  غلامرضا عبدی گفت : این مسابقات از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در بخش آقایان و در راستای انتخابی تیم‌ملی برای باز‌ی های آسیایی چین ۲۰۲۲ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم کمیته سپک‌تاکرای آذربایجان‌شرقی را ورزشکارانی از مراغه تشکیل می‌دهند و تیم جوانان استان در قالب تیم بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 سعید حسامی، امیرمحمد شبستری‌فام، ساسان ملک‌نژاد، مسعود فرمانی، پیمان رحیمی، علی ناهی، محمدعرفان امین‌پور و علی فتاح‌پور به عنوان بازیکنان آذربایجان‌شرقی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

همچنین علی فتاح‌پور به عنوان مربی بازیکن و علی اصغری به عنوان سرپرست تیم استان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

همچنین در ترکیب تیم داوری این مسابقات عسگر باقرزاده از تبریز و میلاد رادین فامیان از مراغه به عنوان داور در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

این مسابقات در ۲ بخش سه و چهار نفره از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان آغاز خواهد شد.

تاکنون ۱۷ تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه روز ورود تیم‌ها به زنجان است.

غلامرضا عبدی  به عنوان یکی از اعضای شش نفره کمیته فنی در این مسابقات انتخاب و حضور خواهد داشت.

مراغه یکی از قطب‌های ورزشی سپک‌تاکرای در کشور است که ورزشکاران بسیاری در رده‌های سنی پایه دختران و پسران به تیم‌های ملی کشورمان معرفی کرده است به طوری که در این رقابت‌ها جوانان مراغه‌ای در قالب تیم استان در مسابقات رده بزرگسالان کشوری سپک‌تاکرا شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما