شناسهٔ خبر: 52269357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صیادمنش از فردا در تمرین؛

عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی

مرتضی احمدی

سرمربی تیم فوتبال هال سیتی انگلیس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی اللهیار صیادمنش و اضافه شدن این مهاجم ایرانی به تیم از روز دوشنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم چمپیونشیپ انگلیس شب گذشته تیم هال سیتی موفق شد با دو گل برابر سوانسی به برتری برسد.

این مسابقه برای هواداران تیم هال سیتی اهمیت زیادی داشت چرا که مالکیت و مربیگری این تیم دستخوش تغییراتی شده بود.

«آجان ایلیجالی» ترکیه‌ای اخیراً مالکیت تیم هال سیتی را بر عهده گرفته و با جذب سرمربی و بازیکنان جدید به دنبال احیای هال سیتی است.

ایلیجالی در یکی از بخش‌های سرمایه گذاری خود، «شوتا آرولادزه» را به عنوان سرمربی هال سیتی انتخاب کرد و اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران و تیم فنرباغچه ترکیه را هم به انگلیس آورد.

عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی
آروالادزه در حال هدایت هال سیتی

آروالادزه در نخستین بازی خود با هال سیتی که در ورزشگاه خانگی این تیم هم برگزار شد، توانست سه امتیاز را از سوانسی بگیرد.

علاوه بر این، اللهیار صیادمنش که برای گذراندن تست‌های پزشکی و عقد قرارداد با هال سیتی در انگلیس به سر می‌برد، شب گذشته در کنار مالک باشگاه و از روی سکوها، نظاره گر بازی هال سیتی بود.

ایلیجالی در پایان مسابقه هم عکسی دو نفره با صیادمنش در صفحه شخصی خود منتشر کرد که بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های ترکیه‌ای داشت.

عکس خبرساز مهاجم تیم ملی ایران در کنار مالک باشگاه هال سیتی
صیادمنش در کنار مالک هال سیتی روی سکوهای ورزشگاه

آروالادزه در پایان بازی با سوانسی در خصوص آخرین وضعیت صیادمنش گفت: او معاینات پزشکی را پشت سر گذاشت و احتمالاً دوشنبه به ما ملحق خواهد شد.

نظر شما