شناسهٔ خبر: 52265106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درویش: گل محمدی به دلیل خستگی در تمرینات حاضر نشد/ دوشنبه پنجره ما باز می‌شود

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شرایط این تیم توضیح ‌داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رضا درویش،‌ مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با شبکه سوم سیما با تشکر از بازیکنان و کادرفنی بیان کرد: ظرف یکی دو روز گذشته مجددا بازیکنان و اعضای کادرفنی تمرینات را آغاز کرده‌اند. آقای گل‌محمدی همانطور که روز گذشته هم اعلام کردند، طی چند ماه گذشته از طرف باشگاه بدعهدی های بسیاری نسبت به ایشان و بازیکنان تیم شده بود که برای ایشان از حوصله خارج شده بود و سختی های بسیاری را تحمل کرده‌ بودند که جا دارد از ایشان و کادرفنی و بازیکنان تیم بخاطر اینکه این مشکلات را تحمل کردند و بازی ها را ادامه دادند تشکر کنم.

او با بیان این مساله که فردا بخش دیگری از مطالبات بازیکنان به حساب آنها واریز خواهد شد، عنوان کرد: پس از اینکه حضور من در باشگاه میسر شد، با مشکلات زیادی مواجه بودیم. از این جهت من سعی کردم مقداری مسائل مالی را مرتفع کنم که طی روزهای گذشته مبلغی را به حساب بازیکنان و اعضای کادر واریز کردم و مقداری هم قرار است فردا واریز کنیم.

درویش ادامه داد: مشکل دیگر آقای گل‌محمدی و بازیکنان زمین تمرین بود که آن هم با پیگیری هایی که انجام شد ظرف دو سه روز آینده این مشکل هم حل خواهد شد. انشاءالله آسایش آقای گل‌محمدی و کادر فراهم می‌شود و ایشان مجدد به تمرینات بازمی‌گردند. 

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: فکر می‌کنم آقای گل‌محمدی به جهت خستگی که داشتند در یکی دو روز اخیر نیامدند. آقای گل‌محمدی برای پرسپولیس است و پرسپولیس خانه آقای گل‌محمدی است و این دو از یکدیگر جدا نیستند و یقینا ایشان مجددا به خانه خودشان برمی‌گردد.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا این تیم تغییری در کادرفنی نخواهد داشت، گفت: اصلا تغییری نخواهیم داشت چون کسی با خانه خودش قهر نمی‌کند و فقط شاید دو روز بیرون برود و برگردد. پرسپولیس خانه آقای گل‌محمدی است و ایشان برمی‌گردند.

او در پایان از باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در روز دوشنبه خبر داد و گفت: در‌چند روز گذشته مقداری پول به بازیکنان تزریق کردیم و مقداری هم طی فردا و پرسپولیس انجام می‌دهیم. ضمن اینکه در قرارداد اوساگوآنا با جریمه مواجه بودیم و پس از سه بار ارسال پول دیشب نامه آمد که پول به حساب اوساگوآنا نشسته و امروز هم وکیل او اعلام کرد پول به حساب آمده و ما می‌توانیم برداشت کنیم و به فیفا نامه دادند و چون امروز و فردا تعطیل است، انشاالله دوشنبه نامه باز شدن پنجره نقل و انتقالات می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما