شناسهٔ خبر: 52264431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

روایت جالب جورجینا از زندگی در خانه رونالدو: من اینجا گم می‌شدم!

صاحب‌خبر -

کریستیانو رونالدو مهاجم اسطوره‌ای منچستریونایتد زمانی که در تیم رئال‌مادرید بازی می‌کرد با فروشنده فروشگاه گوچی آشنا شد، فروشنده‌ای که می‌گوید روزهای ابتدایی حضورش در خانه فوق‌ستاره پرتغالی حتی در این خانه گم هم شده است!

جورجینا رودریگس در مستند زندگی‌اش به نام «من جورجینا هستم» که در نتفلیکس پخش شده، حرف‌های جالبی می‌زند.

گم شدن!

اما دیدار با کریستیانو، جورجینا را وحشت‌زده میکرد زیرا نمی‌توانست بفهمد که باید کجا برود و ۶ ماه طول کشید تا با خانه به این عظمت خو بگیرد. او در مستند نتفلیکسش با نام «من جورجینا هستم» می‌گوید: «اولین باری که به خانه کریستیانو رفتم گم شدم. می‌خواستم به آشپزخانه بروم تا آب بنوشم اما نمی‌دانستم باید به کجا بروم. بعضی وقت‌ها نیم ساعت طول می‌کشید تا به اتاق نشیمن برگردم چون راه برگشت را گم می‌کردم. این خانه خیلی بزرگ بود. از بچگی به زندگی در آپارتمان‌های خیلی کوچک عادت کرده بودم. به اینجا آمدم و حسابی گیج شده بودم. فکر کنم بعد از ۶ ماه یاد گرفتم که جای وسایل کجاست و دیگر همه چیز خوب شده بود.»

خانه کریستیانو رونالدو در مادرید

خانه کریستیانو رونالدو در مادرید


تغییر دکوراسیون

این مستند پشت پرده زندگی رونالدو و جورجینا را به تصویر می‌کشد، و جورجینا ادعا می‌کند که زندگی ما نرمال است و مثل زندگی هر خانواده دیگری است.

اما هرچه بیشتر نگاه می‌کنیم چیزی از نرمال بودن این زندگی پیدا نمی‌کنیم. در این مستند می‌بینیم که چطور جورجینا با کمک طراح داخلی یکی از عمارت‌های مادرید را بازسازی کرد. او در مورد چیزهایی که می‌خواست یا نمیخواست به وضوح صحبت می‌کرد و تعداد زیادی از وسایل خانه را به صورت آنلاین برای فروش گذاشت. جورجینا اضافه می‌کند: «از زمانی که مادر شدم باید در انتخاب همه چیز اول بچه‌ها را در نظر بگیرم. در تورین توت‌فرنگی‌ها پشم کشمیری را لکه‌دار کردند. ما مبلمان دست‌ساز زیادی داشتیم که از آن‌ها استفاده نمی‌کردیم و نمی‌شد آن‌ها را در خانه کوچکتری بگذاریم. رنگ هر چیزی بسیار مهم است.»

روایت جالب جورجینا از زندگی در خانه رونالدو/ من اینجا گم می‌شدم!/ هیچ‌چیز این زندگی نرمال نیست

روایت جالب جورجینا از زندگی در خانه رونالدو/ من اینجا گم می‌شدم!/ هیچ‌چیز این زندگی نرمال نیست

ازدواج و زندگی در پرتغال

رونالدو در حال ساخت یک عمارت جدید در زمینی بزرگ در منطقه ریویرای پرتغال است، که نیم ساعت با فرودگاه لیسبون و ۱۰ دقیقه با مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد. مطبوعات پرتغالی ادعا کرده‌اند که اسطوره قصد دارد از این خانه به عنوان خانه خانوادگی استفاده کند، اگرچه امپراتوری اموال ۴۳ میلیون پوندی او شامل دو آپارتمان لوکس در لیسبون از جمله پنت‌هاوس ۶٫۵ میلیون پوندی و آپاتمان ۷ طبقه مشرف به اقیانوس اطلس در فونچال (جایی که مادر و برادرش زندگی می‌کنند) است.

رونالدو و جورجینا بیشتر از ۵ سال است که با هم هستند. این بازیکن ۳۶ ساله که پنج بار برنده توپ طلا شد اصرار دارد که این زوج خوشبخت مطمئناً یک روز با هم ازدواج می‌کنند و حتی ممکن است به زودی این اتفاق بیافتد: «می‌توانیم یک سال، شش ماه یا حتی یک ماه بعد ازدواج کنیم. من هزار درصد مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد.»

روایت جالب جورجینا از زندگی در خانه رونالدو/ من اینجا گم می‌شدم!/ هیچ‌چیز این زندگی نرمال نیست



نظر شما